Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har pengene, men ingen ide..

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jeg jo i såfald blive Wink

Det har absolut ikke været noget problem indtil videre. Har tilmed kørt det hjem på under et år, og er overhovedet ikke i tvivl om at det kan lade sig gøre at hive hjem årligt for andre, hvis blot man vil bruge lidt tid på at sætte sig ind i det.

Det er slet ikke så svært som folk får det til at lyde :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk, hvis du kan gøre det, uden tvivl

Men jeg er sikker på virkeligheden rammer dig på et tidspunkt. 

Men du må have nogle tips oppe i ærmet som du investerer efter...nogen du ville dele? :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor skrive tekster, hvis man kan score 25-30% om året på aktiehandel? ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, det slog mig lige, at jeg har stjålet tråden Embarrassed

Til trådstarter:

Jeg ville tænke godt og grundigt ove, hvilket projekt jeg ville starte. Ikke bare hoppe på det første og (måske) bedste, som byder sig til. Det kunne være det var din ene chance for at starte op med egen kapital, uden at være afhængig af andre. Så brug dem fornuftigt, og pas på lykkeriddere, som ser dine penge som et mål for dem.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Platine:
Hmm, min drøm er at have min egen butik/internetshop, indenfor for noget jeg godt kan lide..

Jeg kan ikke give dig noget svar på hvad dit endelige produkt måtte være, men jeg vil anbefale en seriøs brainstorming indtil du rammer det helt rigtige og husk at skriv alle ideer ned.
Man glemmer dem hurtigt.

Hvis du finder på et fysisk produkt, så vil du muligvis kunne arbejde delvist som mercer og sælge til butikker, som ikke er nemt men muligt.

eller

Jeg er sikker på at vi vil se flere webshops leje butikslokaler for at skabe en lokal salgsafdeling for bedre rådgivning til kunderne.
Så måske kan du sigte efter at gå den vej istedet? Hvis mercer vejen virker for svær.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes, jeg har skam nogle gode tips til dig! :-)

Simplificeret kan du gøre følgende:

Lav en portefølje med nogle store solide selskaber der har kørt med milliardoverskud hvert eneste år igennem mange år. 

Det kunne f.eks være:

Visa INC, Mastercard, Google og Berkshire Hathaway. 

Hvis du kombinerer disse 4 aktier og lader dem stå i mange år, så kan jeg forsikre dig for, at du er millionær om nogle år, hvis du ellers har en fornuftig startkapital :-)

Du kan se udviklingen for aktierne i de sidste par år:

http://www.euroinvestor.dk/boerser/new-york-stock-exchange/visa-inc/211847

http://www.euroinvestor.dk/boerser/new-york-stock-exchange/mastercard-incorporated/258477 

http://www.euroinvestor.dk/boerser/nasdaq/google-inc-class-a/471465 

http://www.euroinvestor.dk/boerser/new-york-stock-exchange/berkshire-hathaway-inc-cl-/16501 

- Værsgo! :-)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Hvorfor skrive tekster, hvis man kan score 25-30% om året på aktiehandel? ;)

Det gør man, så man har endnu flere penge at investere for :-)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kunne vi ikke holde os lidt til realiteterne, at forsikre nogen for at de bliver millionære om få år ved aktieinvestering er nogenlunde lige så sikkert som at købe "Garanteret side 1 placering" hos SEO-firmaer.

Til trådstarter:
Hvis du ikke har en idé så afvent, du kommer nok på noget. Iværksætteri handler jo meget om at finde lige præcis ideen :) Og hvis du ikke selv finder den, så mister du måske interessen for det du er gået i gang med.

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de gode råd. Der er meget som skal tænkes igennem Smile

Jeg vil ikke ud og invester min egenkapital til noget jeg ikke er sikker på, da det næsten er umuligt for mig at få en opsparing på 300.000 igen. 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

lol 20-30% afkast på aktier. Hvor kan jeg sende mine penge?

@OP

Hvis du ikke har noget du brænder for, er det måske en bedre idé at finde nogle som brænder for noget som du så kan investere/tage del i?

Det er ikke et godt udgangspunkt for en iværksætter bare at gøre det fordi man har pengene til det.

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)