Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har pengene, men ingen ide..

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Dette er mit første indlæg på dette forum, jeg har læst med i langtid. 

Jeg vil starte med at sige at jeg har ca 300.000 kroner. Jeg vil gerne være selvstændig, men har ingen ide om hvad jeg gerne vil. Jeg er 25 år og har en salgsassistent uddanelse.

Jeg intressere mig indenfor salg og service, da jeg er uddanet salgsassistent. Jeg arbejder lige nu hos TDC, men har en drøm om at jeg gerne vil prøve noget nyt..

Håber i kan komme med gode ideer.


 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Platine.

Ideer er der sku masser af, du skal bare tage for dig. Nu hvor det er sagt vil jeg også nævne at du vil have en større chance med succes hvis du vælger noget du kan lige, om det er at lave en shop eller gå ind i affiliat markedet. Tag noget du kender til og kan lide at lave.

En anden ting er, du har lige oplyst hvor mange penge du har, så er der sikkert nogen som vil kontakte dig med henblik på en økonomisk støtte. Tag dig i agt og lad være med at springe på den første person som skriver til dig, overvej tingene grundigt og hvis det er så lav en kontakt.

Jeg ønsker dig held og lykke.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv lidt mere om dig selv, du interessere dig for salg og service, kan du gå dybere end det?

Er det optimeringen af salg i en detail virksomhed, hvor du har begrænset adgang til kunder eller er det face to face salgs og service kontakten du har med kunderne?

Hvad er dine fritidsinteresser?

Hvis du skulle beskrive et fedt job / karriere / produkt du kunne nyde at arbejde med, hvad ville det så være?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv stået i din situation på et tidspunkt. 

Jeg kan PÅ DET KRAFTIGSTE anbefale dig at gå igang med aktiehandel. Det er slet slet slet ikke så svært som det måske kan lyde. 

Hvis du sætter dig lidt ind i det vil du typisk kunne tjene et sted i mellem 20 - 30% om året. 

Lad os sige 25%: 

300.000 * 1,25 = 375.000 kr efter et år

Og året efter kan du så tjene 25% af 375.000, som samlet set så er 468.750 kr.

3.år: 585937 kr.

Det fede ved aktiehandel er renters rente. For som du kan se, så efter et år hvor du har tjent 75.000, så kan du så tage 25% af 375.000 i stedet for 300.000 og sådan kan det blive ved. Dette kræver naturligvis at du kan tjene 25% hvert år, og at du sætter dig lidt ind i aktiehandel.

Men det kan jeg på det kraftigste anbefale dig at gøre. Det kan på sigt blive en helt fantastisk indtjeningdmulighed sideløbende med dit job hos TDC.

Et eksempel på en aktie der kan give flotte afkast hvert år er Visa INC:

http://www.euroinvestor.dk/boerser/new-york-stock-exchange/visa-inc/211847

Visa har givet omkring 30% i afkast de sidste år, og jeg tror udviklingen vil fortsætte. 

- Og igen vil jeg sige, at det slet ikke er så svært. Jeg har selv i en alder af 17 hivet nogle flotte afkast hjem på aktiehandel uden at have særlig stor viden indenfor området. Så længe man følger eksperters anbefalinger, så kan det ikke gå helt galt.

Held og lykke med det! :-)

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du taget en tur i virksomhedsbørs, sæt evt en agent op så får du mail når noget i din interesse.

Måske det ikke er det du skal resten af dit liv men en hjælp til at få et cashflow i din virksomhed.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Lad os høre lidt mere om DIG, skidt med pengene lige nu, nu ved vi du har 300.000 kr som du vil have ud at arbejde, så nok om dem for nu. Skriv lidt om hvad det er du brænder for, hvad interesserer dig og hvad du, hvis du kunne vælge, hvad du kunne tænke at arbejde med/for 22 timer i døgnet hvis alle muligheder var åbne.

Jeg har da f.eks. et projekt, men søger kun en der virkelig er interesseret, passioneret, vil med mit produkt osv ellers har personen ganske enkelt ingen interesse for mig :) så fortæl om dig selv.

Best regards

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gem du de penge indtil du selv har fundet en idé. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

 

Vil lige starte med at sige det ikke er negativt ment. Men måske skulle du vente, indtil du selv finder en idé. Ikke at der er noget i vejen med at få forslag.
Jeg tænker mere på, at hvis du nu kommer til at vælge ud af andres ideer, kan du ende med at det ikke var det helt rigtige for dig - altså ikke dit "hjertebarn". :)
- Blot til information

Når det så er sagt, så tror jeg at du skal ligge hovedet i blød omkring hvilke ting du kan lide og finder interessante. Find noget du brænder for, og ikke bare for at få dit eget. :)

Held og lykke

Med venlig hilsen
Louise

Tilmeldt 31. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Skriv lidt mere om dig selv, du interessere dig for salg og service, kan du gå dybere end det?

Er det optimeringen af salg i en detail virksomhed, hvor du har begrænset adgang til kunder eller er det face to face salgs og service kontakten du har med kunderne?

Hvad er dine fritidsinteresser?

Hvis du skulle beskrive et fedt job / karriere / produkt du kunne nyde at arbejde med, hvad ville det så være?

Jeg har altid kunne lide at arbejde med kundekontakt, og rådgive folk, Jeg har været elev i JYSK 2 år og det kunne jeg godt lide. Efter jeg havde været elev hos JYSK i 2 år, valgte jeg at sige op, da jeg blev tilbudt job hos TDC, hvor jeg har kundekontakt face to face.

Fritidsinteresser er fitness, jeg elsker sport. Jeg er dørmand i min fritid. Jeg arbejder 3-4 gange om måneden i weekenderne.

Hmm, min drøm er at have min egen butik/internetshop, indenfor for noget jeg godt kan lide..

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Mølgaard:
Hvis du sætter dig lidt ind i det vil du typisk kunne tjene et sted i mellem 20 - 30% om året. 

Ahhh Kristian, i så fald bliver du hurtigt en orakel indenfor investering.

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)