Jeg synes idéen bag Crowdfunding er rigtig god. Jeg har efterhånden et par gange selv doneret lidt til de små projekter. Desuden er det helt sikkert noget jeg selv kunne finde på at benytte mig af på et tidspunkt. Men når jeg kigger dine "Perks" igennem, så synes jeg ikke, at de personer der donerer til dit projekt, får noget for deres valuta. Forstå mig ret, når man går de fleste projekter igennem derinde, så har de fleste skrevet til deres små donationer, at folk får et takkekort eller noget i den stil. Men at folk for $1000 dollars får lov til at besøge dig til en omgang mad, synes jeg er utroligt fesent. Jeg har ikke sat mig ind i, hvordan retningslinjerne hos Indiegogo er, men kunne du f.eks. ikke tilbyde folk der donerer; rabatkuponer eller noget i den stil? Jeg ville da selv synes, at der så var en grund til at donere penge til dig. En ting mere.. Desuden synes jeg personligt, at det fremstår lidt amatøragtigt, at du ikke får det sat 100% op fra start af. - Men i stedet vælger du at smide en Youtube video op senere osv..
|
Good game. Havde tydeligvis læst det helt forkert. Glem det - meget undskyld. ;-)