Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords - Succes og erfaring :o)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WebOptimist.

Kiggede lige med interesse denne tråd angående søgemaskineoptimering igennem.

Vi søsætter snart et nyt projekt omkring salg af forsendelsesemballage - Vil du kunne hjælpe med at gøre os synlige i f.eks. Google søgemaskinen ?

Jeg så jo helst at vi kom helt øverst på google når folk søger på f.eks. "Emballage" eller "Papkasser" eller noget i den stil...

Der er ikke så stor konkurrence på vores primære produkter da vi har valgt at satse på to niche-varer som vores primære salgsobjekter (får folk ind på vores hjemmeside) og de øvrige produkter vil så være mersalgs objekter (Det er min erfaring at folk helst samler deres køb ét sted frem for flere steder).

Vil du kunne gøre os synlige i google ud fra navnet på vores to primære produkter?

Går ud fra at det er en pakkeløsning man køber hos dig hvor du løbende vedligeholder systemet så vi kan koncentrere os om salg og kundeservice?

Håber at høre fra dig,

Mvh,

Martin Brandt

Brandt Logistics

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin...

Tråden er nu om Google Adwords - og du skriver jo helt øverst på Google. Så er Adwords nok vejen frem med til at starte med :)

Kan du ikke give mig et kald på 20459028 eller sende mig en mail på jonas@weboptimist.dk

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe 

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Ja der kan du bare se, jeg har ikke et klap forstand på Google - men det er der jo heldigvis råd for ;)

Jeg giver dig et kald i løbet af i morgen - så kan vi snakke om mulighederne.

Vi snakkes ved !

Mvh,

Martin Brandt

Brandt Logistics

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, AdWords er et fint værktøj at tage udgangspunkt i, bl.a. til at få lidt indsigt i markedet. Men hvis man kan komme op at ligge i toppen på de organiske resultater, så er der vel sjældent grund til at betale for de sponsorede links - Med forbehold for nogle undtagelser.

Skønt at se udviklingen i denne debat - Håber I får et godt samarbejde på benene. :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

RankScanner.dk | Rune:

Ja, AdWords er et fint værktøj at tage udgangspunkt i, bl.a. til at få lidt indsigt i markedet. Men hvis man kan komme op at ligge i toppen på de organiske resultater, så er der vel sjældent grund til at betale for de sponsorede links - Med forbehold for nogle undtagelser.

Hej Rune,

med al respekt er det en fejlagtig tilgang til søgeresultaterne og brugernes adfærd. Jeg skrev på et tidspunkt et lille blogindlæg om, hvorfor man ikke kan nå alle med enten SEO eller Adwords og er nødt til at tænke begge dele ind i sin strategi - også på lang sigt.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)