Hvad syntes i om mit nye slide billede til webshoppen
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Hej Aminoer, er der noget ved det her billede / logo / banner jeg ikke har tænkt godt nok igennem, som jeg skal tænke over til næste gang ?
Da et billede siger mere end 1000 ord så holder jeg mig fra tastaturet nu.
Rigtig god påske til alle
Svar
Tilmeldt 2. Feb 13
Internexus
Fra
Riveronline.dk
Skrevet
28-03-2013 kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Svar
Tilmeldt 14. Feb 12
Søren Velling
Skrevet
28-03-2013 kl. 10:35
Svar
Hvis man er til sådan type brille - vil jeg sige at du har ramt målgruppen super godt
Svar
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Sådan :) så siger det billede / banner vist mere end 1000 ord.
tak for din feedback
Svar
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Hej Søren, du har fuldstændig ret det nok ikke det billede der sælger hvis du er ude efter lyserøde hjerte solbriller :D
Tak for den positive feedback.
Svar
Tilmeldt 14. Feb 12
Søren Velling
Skrevet
28-03-2013 kl. 11:52
Svar
Hej Søren, du har fuldstændig ret det nok ikke det billede der sælger hvis du er ude efter lyserøde hjerte solbriller :D
Tak for den positive feedback.
Velbekomme
Er der rabat til aminoer - kunne godt bruge et par nye solbriller, nu hvor solen er kommet frem igen
Svar
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Ja det er der altid, har en fast amino kode, men den må ikke stå her inde pga jeg ikke er plus medlem :) ( hvilket er forståligt nok )
Men der er altid tilbud når solen skinner :)
skriver lige en pm med en rabat kode
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Louise
Skrevet
28-03-2013 kl. 12:00
Svar
Hej Mike, Det ser rigtig godt ud! - Det ville bestemt fange mig, hvis jeg faldte over det som forbruger. Det eneste der genere mig lidt, er den blå prisboks. Jeg synes af en eller anden grund, at den får det "fine og luksuriøse" i form af guldet til at se "billig" ud.
Håber det er noget du kan bruge :-) Med venlig hilsen Louise
Svar
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Hej Louise, du har fuldstændig ret. Det faktisk meningen at prisen skal se billig ud, fordi den er billig :D
Vi kører med Danmarks stærkeste pris på alle vores locs solbriller, vores tætteste konkurrent er på 150 kr og helt op til 300 kr.
Men du satte stadig nogle tanker igang hos mig, tror muligvis der skal prøves med en Guldpris med diamanter i *BLING* Jo mere bling jo bedre har jeg hørt .
Super mange tak for din tilbagemelding og interesse - God påske
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Louise
Skrevet
28-03-2013 kl. 12:15
Svar
Hej igen,
Ja, jeg tænkte nemlig at du kunne lave den guld - og se om det evt. fungere. For i skriver jo netop prisen i boksen - så folk ved de er billige :-) Det er lidt den der "Lækkert til billige penge" og det tror jeg bestemt at en "BLING"-boks kun vil fremhæve. Hvis du vælger at lave det om, så send endelig lige et billede igen. Vil gerne se forskellen hvis det er :-) Velbekom, og rigtig god påske til dig også!
Svar