Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om mit nye slide billede til webshoppen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja målgruppen står i hvert fald knivskarp. 

Ps. Sørg for at få leveret varen til dem der bestiller de briller. Noget siger at dine knæskaller ville blive glad, for at du ikke skylder dem noget Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hov hov, det er lige lidt voldsomt at skrive det med knæskallerne i public. Skriv evt. en PM i stedet :-)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 12:31

Haha du har ret :D Så det godt jeg er kniv skarp i kundeservice. vi tager lige en kundeservice fra Experten idag :)

D. 28-03-2013 ( jeg kommer til at ødelægget det par solbriller kunden vil købe da jeg skal pakke det, og det var selvfølgelig det sidste par af dem, så smider jeg et par solbriller af samme model ned i pakken, og laver en kreditnota på solbrille´s pris. Kunden får alligevel sine 2 par solbriller, dog ikke lige i den farve som forventet men til den gode pris af 0kr . Så kan han banke de solbriller med et baseball bat hvis han vil hehe :) )

Det syntes jeg ihvertfal selv er god service, jeg kan jo ikke undlade at sende et par solbriller tænk hvis han skulle få solen i øjene og kører galt, den ville jeg ikke have på min kappe :)

Super god påske, nu hopper jeg til påske frokost

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:42

Jeg har forresten lagt et svar til dig på første side - hvis du ikke har set det :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)