Personligt synes jeg, at jeg bliver bombarderet med oplysninger når jeg kommer ind. Hvilket gør at jeg skynder mig, at slå væk igen - fordi det bliver uoverskueligt at skimme for vigtig information. Jeg når faktisk slet ikke at registrere hvad siden omhandler.
Så mit råd ville være
Sørg først og fremmest for at få dine information delt ud på en eller flere undersider - og hold forsiden "ren". Det skal være den der fanger folks interesse, og her gælder reglen "Lidt men godt!". For hvis en forbruger bliver fanget, og har brug for de oplysninger du kan give - i dette tilfælde om boliger - så skal de nok finde frem til det.
Ved godt at det ikke vil ske over en nat, som du siger. Men du kunne f.eks lave en søgeordning som jeg ved flere andre boligportaler har. - Som fx. at krydse af i hvilke områder, Kvm, pris osv. og den så kommer frem med match - så har du heller ikke brug for så mange menuer og links :-)
Det er i hvert fald meget vigtigt at du sørge for at den er overskuelig at navigere rundt på. Du kender den måske nu, men en ny bruger tror jeg ville blive skræmt af så mange oplysninger på en gang.
Ved førte øjekast ligner den sådan en side man typisk kommer frem til ved et deaktiveret domæne. Altså en side fyldt med reklame links. Jeg ville klikke væk på under ét sekund.
Der er alt for meget tekst og alt for lidt visuelt. Prøv at få en designer ind over, der er mange der kan gøre det til billige penge.
Det var et ærligt svar, håber du kan bruge det konstruktivt.
Der skal flere billeder ind på siden, så du skal gøre dine brugere opmærksom på vigtigheden af dette, når de opretter en annonce. En boligside uden billeder af ejendommene og plantegninger (alle elsker plantegninger ;) ) er virkelig skidt. Dine kunder leder ikke efter en vare, men efter et nyt hjem - De går jo og drømmer, - så giv dem billeder på deres drømme :)
Hvis du har mod og overskud, kan du lave visuelle nyheder om tendenser i boligmarkedet - Det vil relevante annoncører også kunne drage gavn af og relatere til :)