Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside stinker - eller gør den?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har for nylig frisket min hjemmeside op, som er en blandt mange boligportaler, men besøgstal og aktiviteter
er mildt sagt faldende, men det samme er afvisningsprocenten (26 - 27%), som har været oppe på 35? Så er det at jeg tænker: Er det er mig, der ikke kan se skoven for bare træer eller er det bare fordi konkurrencen er hård? Jeg ved godt, at det vil være en fordel med flere billeder til annoncerne, og er også i gang med en bog om emnet.

Jeg tager imod enhver kritik med tak, men må samtidig indrømme at jeg kun er en glad amatør, så jeg kan ikke ændre min hjemmeside fra en folkevogn til en raket sådan "overnight".

Du kan se siden her.

Mvh. John.

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 23:22

Hej John

Jeg ved ikke om det er fordi en af os har misforstået noget - men normalt så siger man at en afvisnings-procent er bedre jo lavere den er, så et fald fra 35 % til - 26-27 % må jo siges at være en forbedring.

Men min ærlige mening af siden er at designet er lidt kedeligt/umoderne.

Men hvis man går ud over designet, så kunne jeg godt tænke mig at menuen øverst oppe gik ud på en linje i stedet for to.

På forsiden hvor man kan se de forskellige bolig typer delt op efter geografi, kunne jeg godt tænke mig en "i alt" og så som du også selv nævner, nogle flere billeder.

Hvordan reklamerer du med siden, både til boligudbydere, og boligsøgere? For der er ikke vildt mange boligere der inde, og så kommer folk jo nok ikke så nemt igen, hvis udvalget er for sparsomt, men hvis folk ikke kigger der, vil folk ikke udleje deres bolig der :)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 23:34

Hej Kevon.

Kevon Skat Pedersen:
35 % til - 26-27 % må jo siges at være en forbedring

Ja, det er det, som er underligt når nu aktiviteten samtidig er faldende.

Kevon Skat Pedersen:
Hvordan reklamerer du med siden, både til boligudbydere, og boligsøgere? For der er ikke vildt mange boliger der er der inde, og så kommer folk jo nok ikke så nemt igen, hvis udvalget er for sparsomt, men hvis folk ikke kigger der, vil folk ikke udleje deres bolig der :)

Ja, det bider sig selv lidt i halen. Ingen boligsøgende, ingen udlejere og omvendt.

Jeg reklamerer via Adwords, og får et link her og der. Ellers så overvejer jeg at sætte nogle annoncer i den lokale avis.

Mht. designet, så må jeg nok op på hesten igen :)

Tak for dit svar.

/John.

Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:37

Hej John!

Mit førsethåndindtryk er, at jeg som forbruger bliver bombet med informationer.. For mig at se, så virker siden uoverskuelig for en forbruger og derved opgiver forbrugeren hurtigt siden. Kan godt se, hvad du har tænkt med region-boksen, hvor man hurtig kan se antallet at boliger i hver religion, men når jeg så klikker ind på en at grupperne så bliver jeg lidt forvirret.. Kunne godt, som du selv også nævner, tænke mig, at der var nogle billeder, da dette er noget jeg personligt synes er vigtigt, hvis jeg skulle ud og kigge på bolig. Typisk ønsker man et hurtigt overblik, hvorfra man frasorterer dem der ser dårlige ud. Herefter begynder man så at læse specs.

Tror det er der problemet ligger.. Det sekund man kommer ind, bliver man bombet ned at informatoner/tekst.. evt. fremhæv din søgefunktion mere (Kan se, at man kan søge efter post nr. o.l, hvilket jeg personligt synes er rart ;) )

Mvh.

Jakob Vork 

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Skrevet kl. 23:44

Har siden en bruger på Facebook, Twitter, Google plus eller lign. ? Det er jo gratis reklame, hvis man kan sige sådan, og giver også point på søgemaskinerne :)

Jeg kan også godt se det Jacob siger, jeg kunne bare ikke sætte ord på det. Med billeder på siden, så kan du have de samme informationer, men sprede dem mere ud med luft, uden at det virker kunstigt, og det får det så til at virke mere overvældende :)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 23:46

Tak for svar Jacob.

Altså noget med at tabellen med regionerne bliver fjernet, og så måske flytte teksten dertil i stedet. Noget i den retning?

Mht. søgefeltet så er det ikke noget jeg har fremhævet, fordi der ikke er det store at søge efter, men den skulle måske med på samtlige sider evt. der hvor den nuværende tekst står ............

Billeder til annoncerne er på vej - jeg skal bare lige have regnet den ud Smile

Mvh. John.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 23:48

Kevon Skat Pedersen:
Har siden en bruger på Facebook, Twitter, Google plus eller lign. ?

Nej, må jeg med skam indrømme.

Mvh. John.

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Skrevet kl. 00:01

Det kan anbefales, det er ikke for svært at ordne selv:)

Google plus er i mine øjne en af de vigtigste, da den tæller meget på googles søgemaskine, noget de har gjort for at "tvinge" folk til at oprette sig, i et forsøg på at udbrede deres eget sociale netværk.

Facebook er nogenlunde ligeså vigtig, da det jo er der folk er.

Twitter er jeg lidt i tvivl om gavnen af, jeg ved ikke om den hjælper på søgemaskinerne, og i så fald hvor meget? Men jeg ved at det ikke er så populært i Danmark, som i andre lande :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:11

Jeg synes egentlig kun den stinker en smule. Designet er ikke det mest optimale, men spørgsmålet er om det ikke er bedre for dig få nogle til at foreslå ændringer.

Det er faktisk glimrende med din tabel, det er helt fint, men der er ingen grund til at de nye annoncer kommer nedenunder, de kunne ligeså godt være i højre side og du så bruger pladsen nedenfor til noget informativt.

Køb ren argan olie her

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Skrevet kl. 11:26

BusinessMaroc:
Jeg synes egentlig kun den stinker en smule

Tak  Big Smile

Masterjas:
Mit førsethåndindtryk er, at jeg som forbruger bliver bombet med informationer

Hej Jacob.

Nu har jeg fjernet region-boksen og sat noget information i stedet.

Og som foreslået, så har jeg sat en Facebook knap på.

Et nyt design er muligvis også på vej.

Tak for jeres svar, og god påske.

Mvh. John.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)