d. “CrashPlan+ Family” has the same features as CrashPlan+ Unlimited extended to include up to ten (10) Devices used by family members living under the same household (and offsite family members in college or that are military personnel) using the CrashPlan Products and Services. While there is no current limitation for CrashPlan Unlimited subscribers on the amount of User Data backed up to the Public Cloud, Code 42 reserves the right in the future, in its sole discretion, to set commercially reasonable data storage limits (i.e. 20 TB) on all CrashPlan+ Family accounts.
Men, med den pris de har, kan man jo bare udnytte kun den ene maskine... - Så giver det 20TB plads for 65 kr. om måneden. Det er da en noget bedre deal end 75 kr. for 25GB om måneden!
Så til det oprindelige spørgsmål, om det er et godt tilbud, må jeg stadig sige nej.
d. “CrashPlan+ Family” has the same features as CrashPlan+ Unlimited extended to include up to ten (10) Devices used by family members living under the same household (and offsite family members in college or that are military personnel) using the CrashPlan Products and Services. While there is no current limitation for CrashPlan Unlimited subscribers on the amount of User Data backed up to the Public Cloud, Code 42 reserves the right in the future, in its sole discretion, to set commercially reasonable data storage limits (i.e. 20 TB) on all CrashPlan+ Family accounts.
Ja, man må give dem at de har gemt det godt af vejen :-)
Jeg bruger dem selv og har brugt dem i 2 år og er ganske tilfreds - omend det tager laaaang tid at få lavet den første backup... og laaaaaaang tid at lave en fuld restore...
Det virker til at produktet er for dyrt, ellers skal der måske en hel del benarbejde til for at overbevise kommende kunder om at det er prisen værd - er det, det værd?
Problemer ligger tilsyneladende lige for, produktet kan fås billigere andre steder. Så du/i skal konkurrere om prisen, og her taber du/i.
Kunne det være en ide at lave produktet billigere eller bibeholde prisen og lave ekstra service som kunden bare må ha!
Det virker til at produktet er for dyrt, ellers skal der måske en hel del benarbejde til for at overbevise kommende kunder om at det er prisen værd - er det, det værd?
Problemer ligger tilsyneladende lige for, produktet kan fås billigere andre steder. Så du/i skal konkurrere om prisen, og her taber du/i.
Kunne det være en ide at lave produktet billigere eller bibeholde prisen og lave ekstra service som kunden bare må ha!
- det var min tanker
Hej Kimse
Ja vi syntes det er det værd. Vi yder gratis support. Vi holder øje med alle backups så alt data kan gendskabes. Vi er proaktiv hvis der et backupjob der fejler. Vi har ingen bindingsperiode. Hele Dansave ligger i Danmark, og al data opbevares på dansk jord. Alt dokumentation og processor er på plads her tænker jeg på SLA (service level agreement).
Men ja vi kunne måske godt gøre det endnu billigere.
Nikolas: Det er ikke hvad i mener der er pis godt. Det er uden betydning. Det er hvad mulige kunder syntes, og her er det blevet stemt ned = konceptet må ændres?
Nikolas: Det er ikke hvad i mener der er pis godt. Det er uden betydning. Det er hvad mulige kunder syntes, og her er det blevet stemt ned = konceptet må ændres?
Hvor meget ned i pris skulle vi går ned før det blev interessant for små & mellemstor virksomheder når vi sammetid holder øje med alle backups så alt data kan gendskabes, når vi er proaktiv hvis der et backupjob der fejler, ingen bindingsperiode, hele Dansave ligger i Danmark, og al data opbevares på dansk jord og alt dokumentation og processor (SLA) er på plads.?
Kan i komme med et godt bud på hvor lang ned i pris vi skal?