Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt hostingsalgskoncept

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Se nu kunne jeg da i det mindste se indkøbskurven.

Jeg synes dog stadig der er en del steder det halter.

1. Når man f.eks. får listet trafikpriserne så står de bare i tilfældig rækkefølge - det er svært at overskue så.
2. Når man kommer til jeres handelsbetingelser så er de presset ind i en lille iframe eller lign. Skide irriterende når de folk der faktisk læser dem skal læse dem, men praktisk da de ikke fylder så meget.
Jeg var smart troede jeg og klikke handelsbetingelser nede i bunden så jeg kunne læse dem igennem - Men vupti min indkøbskurv forsvandt... Det var sgu da irriterende, så jeg tænkt jeg ville bestille igen for at teste, men halvejs under bestillingen opdager jeg at nu er indkøbskurven sgu tilbage igen?
I bliver nød til at have langt mere styr på at de vigtige elementer forbliver på siden ligemeget hvilken underside man vælger.

Men det begynder bestemt at blive bedre. :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:32

Martin Tygsen:

1. Når man f.eks. får listet trafikpriserne så står de bare i tilfældig rækkefølge - det er svært at overskue så.

Det har jeg vidst nok også skrevet at vi får styr på længere oppe i tråden...det er min database der er træls :/

Martin Tygsen:

2. Når man kommer til jeres handelsbetingelser så er de presset ind i en lille iframe eller lign. Skide irriterende når de folk der faktisk læser dem skal læse dem, men praktisk da de ikke fylder så meget.

Hvad nu hvis vi laver et link ved siden af der åbner handelsbetingelserne i et nyt vindue?

Martin Tygsen:

Jeg var smart troede jeg og klikke handelsbetingelser nede i bunden så jeg kunne læse dem igennem - Men vupti min indkøbskurv forsvandt... Det var sgu da irriterende, så jeg tænkt jeg ville bestille igen for at teste, men halvejs under bestillingen opdager jeg at nu er indkøbskurven sgu tilbage igen?

Kurven vises selvfølgelig kun når man er på shop-delen af siden, hvad vil du så have jeg skal gøre med det andet, ret relevante info som står ude i leftbaren?  

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:52

Martin: Saa fik vi lige tilfoejet mulighed for at aendre raekkefoelgen, er der andre steder du har lagt maerke til underlige raekkefoelger?

Jeg kunne godt taenke mig at hoere dit bud paa hvordan jeg skal loese det med indkoebskurven, mit bedste bud er at hvis der ligger varer i indkoebskurven vises den i oeverste venstre side, og saa bare vise "Information"s kollonen nedenunder?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:20

Saa fik jeg ogsaa tilpasset det med vilkaarene, nu ser bestillingsiden bare halvtom ud :/

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:37

Saa Martin ... nu har jeg rettet mig efter alle dine henvisninger .. saadan mere eller mindre :) Tilfreds? :P

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:54

Jeg synes der er sket mange fremskridt, men jeg vil nu stadig gerne have en eller anden form for oversigt/tidslinie, så jeg kan se ca hvor meget jeg mangler (du kan evt. lave det som overordnede punkter, så hvis et valg kræver et ekstra valg, betyder det bare 2 sider til det punkt) hvis du forstår hvad jeg mener.

Derudover mener jeg at du mange af de steder du har skrevet pris, bør tilføje pr. md. så forsvinder ens tvivl om hvorvidt det er oprettelse, eller månedligt/årligt abonnement

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:08

Lademann:

Jeg synes der er sket mange fremskridt, men jeg vil nu stadig gerne have en eller anden form for oversigt/tidslinie,

Det er saa tredie gang jeg siger at den er paa vej, det skal bare lige vente paa at vores anden programmoer bliver klar for jeg orker ikke rigtig at rode mere rundt i det her nu :) 

Lademann:

så jeg kan se ca hvor meget jeg mangler (du kan evt. lave det som overordnede punkter, så hvis et valg kræver et ekstra valg, betyder det bare 2 sider til det punkt) hvis du forstår hvad jeg mener.

Som sagt foer, det kan ikke lade sig goere.  Ihvertfald ikke uden at bryde dynamiken i systemet.

Lademann:

Derudover mener jeg at du mange af de steder du har skrevet pris, bør tilføje pr. md. så forsvinder ens tvivl om hvorvidt det er oprettelse, eller månedligt/årligt abonnement

God ide...og done :) 

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:29

Jeg så godt du før har skrevet at du ikke kan lave en timeline, fordi den ændrer sig afhængigt af valg undervejs. Men har jeg ikke ret, hvis jeg siger at man under alle omstændigheder (i hvertfald dem jeg har forsøgt) skal vælge hardware, vedligeholdelses/service aftale, trafikafregning (ved dedikated server)
og ved co-location støder jeg på endnu færre forhindringer for at lave en timeline.. (rackplads, strøm mængde/tilslutning, internet, serviceaftale, traffikafregning, adresser)

Men måske jeg overser noget? for er ikke helt vågen længere..  

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:39

Det endelige diagram (som ikke er fuldt ud implementeret endnu) fylder 2 A3 sider, det ville se dumt ud og slutningen ville ændre sig og brugerne ville undre sig over at der står "4 skridt tilbage" og så vælger de et andet punkt og så står der pludselig 8 eller kun 2 skridt tilbage.

Derimod laver vi breadcrumbs så man kan se hvor man har været og springe tilbage.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 06:42

I stedet for alle dine formularer, hvor man kan trykke vælg, så gør HELE teksten i de forskellige bokse (jeg vil nok faktisk anbefale, at du linker på td'en) klikbar, og nøjes med at brug dem :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)