Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LYKKELIG Iværksætter!! En positiv og sand succes historie

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri.

Tak skal du have og ja - så snart vi "forhåbentlig Idea" kommer godt igang, vil vi også tale med Ole omkring brug af ham indenfor PR. Allerede i første email til ham, gjorde vi opmærksomme på at vi godt ville bruge ham som front figur i hans kreds, så vi har lagt op til det fra starten.....

Ha´ en rigtig god sommer dag.............

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 16:29

Dette er skam også god omtale for Ole. Ud fra et PR-syn på sagen, så vil han også kunne skabe masser af goodwill om sine forretning ved at lave en historie på det.

Jeg kommer gerne med et oplæg til en presseindsats, hvis det har interesse.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:21

Super.......godt gåetWink Selvom intet er afgjort mht hollywood, så er det sgu en god mulighed, hvis han kan lokkes med ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 23:11

Det er jo helt super:-)

Sælger i allerde i Kina, eller mangler i en troværdig agent der?

Sammen med en kinesiske partner hjælper vi Danske virksomheder indpå det Kinesiske marked. Sendmig en mail hvis du ser muligheder i det kinesiske markede. Jeg kan specielt godt li den Lense renser som du forhandler.

Mvh Anders 

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Skrevet kl. 23:34

Hej Anders.

Tak for mailen.

Brillepudseren er vi interesseret i at sælge til kæder i Kina, vi har ikke gjort noget ved det endnu da vi ikke ønsker at sælge til producenter der sælger til kæder, da vi jo kender Kina som værende et stort kopi marked også.

Lad mig høre hvad du har af muligheder, slutbruger prisen til kunden i butikken er USD49-54 excl. moms.

Ser frem til at høre fra dig.

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Skrevet kl. 13:39

Smile Hejsa igen :-)

Ja, jeg må sige at kontakten til Ole Henriksen var en kontakt som gav mig et sug i maven, han har nu fået prøver tilsendt og har givet sit tilsagn om at starte et samarbejde, samtidig har vi emailet markedførings materiale som der laves til ham, med hans billede ect til hans kunder..............www.olehenriksen.com

Spændende, derfor ekstra sjovt at se den kommende serie med ham på TV2 som starter den 29. august.

KENDTE!

Det viser jo at man skal ikke være bange for at prøve kræfter med kendte, de er mennesker som os andre, naturligvis har de mange jern i ilden og forståeligt hvis de siger nej, men man kan også være heldig at de siger ja tak, hvilket vi jo nu oplever ved Ole.

Har også talt med Charlotte Bircow, www.charlottebircow.com, som kunne se nogle muligheder i et samarbejde, og hun ville godt have et møde første uge i oktober. Blir det ikke til noget med samarbejde, har man i det mindste mødt hende og fået skabt en kontakt. SJOV VERDEN :-)

Forsat god dag..................

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 13:42

Hej Claus

Fedt at høre. Go for it - og lad dette være en motivation for alle andre.

Som nævnt I tråden, så kan I virkelig lave noget rigtig godt omtale for både jer og Ole, hvis I griber det hele rigtigt an. Held og lykke til.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 15:06

Hejsa

Ja, så er det jo lige at jeg også kan give mit besyv med her

Speednetworking er efter at have været til salg på Thorborgs virksomhedsbørs blevet solgt.Pga. succesen med Speednetworking hvor jeg er nået til en fase hvor det er ved at udvikle sig til en større forretning og der er derfor behov for fuldtidsansatte til at varetage den daglige netværksdrift.Global-Networking er den glade køber, jeg fortsætter som konsulent og vil selvfølgelig være der til alle events J Der vil nu blive mulighed for folk at dyrke mere end et netværk, om morgenen med Global-Networking eller om aftenen med SpeedNetworking At der nu er kommet rigtigt "speed" på kan ses med at vi laver speednetworking i Odense, Vejle (med - Amino drengen  Brian Frænde) og ja jeg har fået en hjælpende hånd med den nye hjemmeside som i gerne må kommentere samtidigt.

Jeg glæder mig til at se dig på et fremtidigt event og stikke et visitkort i hånden på dig - og du på mig............

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)