WebCoders.dk er superdygtige til WordPress og SEO. Rigtigt mange webbureauer skriver de har styr på SEO, men WebCoders er en af de få der har. |
Gita Street:men WebCoders er en af de få der har.
WebCoders.dk er superdygtige til WordPress og SEO. Rigtigt mange webbureauer skriver de har styr på SEO, men WebCoders er en af de få der har. |
Sparetips på Sparefeber.dk
|
Der er nogle ting at overvaje, når du vælger webbureau: * Deres kommunikation under udviklingstiden med dig som kunde. * Forstår de dine krav til siden? * Hvad med ændringer under / efter udviklingen? * Fast- eller timepris? Der er mange andre ting at tænke på men disse er nogle af de jeg syntes er vigtige. (Undskyld mit sprog, er en svensker i Danmark) |
Responsive Design, HTML5, CSS3, jQuery, Wordpress, PHP, MySQL, User Experience, Usability & User Research.
Spm? Skriv.
Hej Ruben, Super fed website i/du har (norvios.com). Jeg er direktør i Little Green Orange der repræsenterer Kentico CMS i norden. Kentico løsningerne er baseret på .NET teknologi, som typisk implementeres i Indien, hvis det er større projekter og herhjemme hvis det er mindre projekter. Kentico CMS anvendes i dag af mere end 16.000 virksomheder, bl.a. McDonalds, Microsoft, O2, Mazda, Gibson, Chiquita og mange flere - herhjemme anvendes Kentico CMS bl.a. af Gisselfelt Slot, Dyrups, IRD, Bladena og mange flere. Vi har dansk first line support, dansk quick guides for brugerne af systemet (trykte), som på backend siden er rost mange gange for at have den bedste support - bl.a. i "magasinet" 'CMS Critics'. Omkring dine krav til sitet, så kan vi hjælpe dig med det hele - vi kan også implementere løsnigen hurtigt. Licenserne starter fra 5.995,- Dkr. + moms + implementering. Der er stort set ingen begrænsninger i design mulighederne og du kan i samme løsning 'vokse' med kundens behov på alt fra integration af Sociale Medier til e-handelsløsninger i absolut Corporate størrelse. Hvis du er interesseret i en nærmere snak om mulighederne, er du velkommen til at kontakte mig pr. mail mre@lgo.dk eller mobil 60 14 30 36. Vi kan også sagtens mødes, hvis det passer dig. Vi har kontor i Karlslunde (20 km fra København), eller jeg kommer gerne til dig.. Du er velkommen, hvis du har lyst.. Mange hilsner, Morten B. Reitoft
|
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Hej. Jeg kan anbefale http://vires-artes.dk/ som har lavet min hjemmeside. Jeg er rigtig glad for det samarbejde jeg havde sammen med ham og vil bestemt bruge ham igen. |
Det er svært at anbefale noget specielt, når der ikke rigtig er nogle uddybende kravspecifikation. Derfor send en PM med flere oplysninger om funktioner hjemmesiden skal have, så kan man nok også bedre se om det er en opgave man skal anbefale andre at tage sig af. VH Jens |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Prøv http://www.mbc-design.dk/ vi har kun været super glade for deres service og virkelig flinke mennesker at snakke med og kompetencen er i top |
Hej Ruben, Du kan kontakte mig på casper@avada.dk - har lige startet op, så mon ikke vi kan finde en god og billig løsning :-) Med venlig hilsen Casper Kjær-Larsen |
Mange tak for alle jeres svar. Det saetter jeg meget pris paa. Jeg har nu her gennem Amino med jeres hjaelp fundet den, som loser opgaven. Beklager igen, de manglende danske bogstaver! Mvh Ruben / Norvios.com |