Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lock-out og konflikten mellem KL og Danmarks Lærerforening

Side 14 ud af 22 (216 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47224
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ser intet problem i at en fra marokko deltager fuldt. Hvem ved om ikke han kan ha direkte inerresse i det idag eller i morgen. Man kunne vel med lige så stor ret sige at du og jeg John ikke lige skal i skole og skulle overlade det til forældre med børn i skolen at ha mening. Jeg synes alle skal deltage på lige fod så godt de kan og der er næppe nogen der kan ha patent på sandheden her.
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:01

john sommer:

BusinessM...

Forundret bare og det er i orden at deltage i debatter, men lige her er det jo meget Dansk anliggende og noget problematisk må man da sige så jeg synes måske man skulle holde en lidt lavere profil når man har valgt at forlade landet og så lade landtes borgere finde den for dem rette løsning! Surprise

BusinessMaroc:
Mener du det er en udfrodring at man er bosiddende i Marokko og har erfaring fra skolesystemet i DK og dermed giver sit besyv med?

Så danskere boende i udlandet med en erfaring fra et emne, kan ikke tilføre en debat i Danmark synspunkter eller viden endsige have en holdning til et samfund man har været en del af i 50 år?

Dit synspunkt er grundliggende en meget meget syg indstilling at have. Jeg håber du får det bedre.

Men jeg skal da nok blive væk fra debatten - da der nu skal geografisk udrensning på bordet i en folkeskoledebat.

Køb ren argan olie her

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja alle har vel lov og deltage ?

Med en ordentlig tone ?

BusinessMaroc:
men igen understreger det bare lidt din manglende viden, som du kunne have fået hvis du havde læst lidt mere.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:03

BusinessMaroc:
Dit synspunkt er grundliggende en meget meget syg indstilling at have. Jeg håber du får det bedre.

HOV Wink

Hvad var nu det ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47224
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:08
Helt enig i at der var et gode eksempler på dårlig tone, men man må regne med at det kan være lidt provokerende at blive sat i bås og beskyldt for skattely, fordi man måske arbejder i Marokko. Jeg siger ikke det undskylder tonen, men jeg forstår det føles provokerende
Vh
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:16

Helt enig i at der var et gode eksempler på dårlig tone, men man må regne med at det kan være lidt provokerende at blive sat i bås og beskyldt for skattely, fordi man måske arbejder i Marokko. Jeg siger ikke det undskylder tonen, men jeg forstår det føles provokerende

Vi er måske også enige om den med ?

Vold og vold og Ild og IldWink 

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:16

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

BusinessMaroc:

HOV Wink

Hvad var nu det ?

Det er min indstilling til mennesker der fremfører synspunkter af den karakter som John Sommer lægger for dagen.

Du kender mig udemærket og det gør John Sommer også. Jeg finder mig ikke i noget, træder man mig over tæerne uberettiget, så smider jeg gerne en betonklods på vedkommendes storetå, ellers fiser budskabet ikke ind.

At komme med sådan en udtalelse er i min optik det samme som at man ikke kan acceptere emigrerede danskeres holdning, med mindre det kan bruges til noget og kommentaren er uigennemtænkt og syg i min verden. Når man kommer med sådan en kommentar i en ellers lødig debat, så tænker man ikke over de danskere der er emigreret med tilknytning til DK´s største virksomheder og deres meninger i andre sammenhænge, meninger og erfaringer er meget meget vigtige i denne verden, selv i uddannelse på alle niverauer.

Og min mening er så, at John Sommer må have det dårligt med sig selv når han vil begynde geografisk udrensning, for det er ikke normal dansk mentalitet, for hvilket jeg ønsker ham god bedring.

Køb ren argan olie her

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:20

BusinessMaroc:
begynde geografisk udrensning

Hvem har talt om og for geografisk udrensning ? Wink

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:20

Cookie:

Vi er måske også enige om den med ?

Vold og vold og Ild og IldWink 

Dum, dummere, dummest som den der afsporerer debatten med skattely i form af uvidenhed og ignorance - får svar på tiltale.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:23

BusinessMaroc:
begynde geografisk udrensning

Hvem har talt om og for geografisk udrensning ? Wink

Læs John Sommers svar til mig. uanset i hvilken fordrejet form det er skrevet, så er budskabet klart.

Eller endnu bedre, få en moderator til at slette de indlæg der nu har afsporet en ellers god og nuanceret debat.

Køb ren argan olie her

Side 14 ud af 22 (216 indlæg)