Som tidligere skrevet har jeg haft omkring 90 domæner hos Jepponet - FLYT jeres domæner - det er simpelthen den værste gang service man kan forestille sig. Jeg har i 3 - tre - måneder forsøgt at flytte et antal com domæner, men Jepponet gider - afviser - ignorerer - at godkende de henvendelser de får fra Joker eller Speednames medr. flytning. Det betyder ekstra arbejde med kopi af førerkort mv for at få dem flyttet - nu anlægger vi sag i løbet af ugen der kommer.
Dato: 3/26/2006 10:25:28 PM Forfatter: Thomas JP Hej Lars
Er problemet løst?? Jeg kan se at siden stadig ligger hos jepponet.
Hvad er problemet?? Jeg kan se at man ikke kan komme ind på siderne med opskrifter!
Nå, jeg tænkte om den var flyttet, for links i venstre side Top 5 opskrifter og nyeste opskrifter virker ikke her, når jeg klikker. En ASP side, så er det nok www.scannet.dk der kan anbefales.
Jeg har ellers ret gode erfaringer med nogle af de billige webhoteller, men det er Linux, Apache servere. De kan gøre det billigere, fordi det er gratis software, og hvis de er dygtige til at sætte det op og holde det kørende, kan det lade sig gøre. Jeg har iøvrigt også dårlige erfaringer, ikke kun med helt billige, også med lidt dyrere og rimelig kendte hoteller. Til få hundrede kr. om året, er der ikke råd til bare en times support, eller ret meget tid hos mig. Jeg er hurtig til at flytte, når det ikke er godt nok. På den måde får jeg fundet ud af, hvad jeg kan anbefale til kunderne, og hvad de bør holde sig fra. Henning Buddig
Nej siden er endnu ikke flyttet og det skyldes 2 ting. For det første har Madgal.dk pt. en meget lav prioritet da GaardbutikkenDirekte.dk tager alt min tid og er det som giver smør på brødet. For det andet har jeg pt. en programmør til at se på sagen mht. at lave et helt nyt site fra bunden, da Madgal.dk er kodet i noget vistnok lidt rodet ASP. At opskrifterne ikke virker pt. skyldes et hackerangreb som lagde siden helt ned og da vi selv uploadede siden igen var der nogle ting som ikke virkede. Og da kommunikationen med Jepponet er ikke-eksisterende har jeg valgt at slå koldt vand i blodet og få mulighederne grundigt undersøgt før jeg smider flere penge i skidtet. Men det er helt sikkert noget som der SKAL gøres noget ved, for med 17.000 registrerede brugere ville det vel være dumt andet