Jepponets support er ikke imponerende. Min programør har bla. sendt følgende til dem: "Hvadså !?? sker der noget ?!?! det er 4 gang jeg prøver at få et svar fra jer !!!" Så at få mere hjælp fra den side er nok ikke sandsynligt. Endvidere snor min programmør sig for at komme ud af sagen, da han har rigeligt andet at lave og. Fejlene opstod nøjagtigt da Jepponet foretog serverflytningen, så det er altså ikke min programmør som har rodet med noget. Min hovedinteresse er egenlig at få sitet til at fungere optimalt igen, så skal jeg nok tage tabet, selv om jeg godt kan dokumentere et tab af reklameindtægter, men "that´s life" |
Hej Lars
At du skal flytte omgående må være en selvfølge, men når det nu må være sådan, er det vigtigt, at du vælger det rigtige hostingscenter
Driver selv en webshop og for os er livsvigtigt, at l..... fungerer, stort set alt 100 % og hvis endelig problemet opstår, uanset tidspunktet, at hjælpen er til stede. Derfor har vi valgt Netgroup. De er ikke de billigste, men det virker! og alt andet svarer i den "normale" verden til at din forretning brænder ned til grunden p.g.a strejke hos brandvæsenet