Jeg driver telemarketingfirmaet Mødebooker og har foreløbigt hjulpet 3-4 Aminoer med mødebooking. Hvis du er interesseret i et tilbud giver vi 15 % rabat på vores basispakker "Mødebooker Fuldtid" og "Mødebooker Deltid" frem til 1. februar. Læs evt. mere om mødebooking og Mødebooker på www.modebooker.dk Vælger du efterfølgende os, kan du sende vinen til Hr. Thorborg
Dato: 1/13/2006 7:11:31 AM Forfatter: Jesper Christiansen Hej William. Jeg driver telemarketingfirmaet Mødebooker og har foreløbigt hjulpet 3-4 Aminoer med mødebooking. Hvis du er interesseret i et tilbud giver vi 15 % rabat på vores basispakker ''Mødebooker Fuldtid'' og ''Mødebooker Deltid'' frem til 1. februar. Læs evt. mere om mødebooking og Mødebooker på www.modebooker.dk Vælger du efterfølgende os, kan du sende vinen til Hr. Thorborg Held og lykke med det... Mvh Jesper Christiansen
Hej Jesper,
Gør I kun I mødebooking? Hvad med salget?
mvh
William
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Ja, hos M�debooker booker vi m�der og laver i princippet ikke telesalg. Vi kan godt generere salgsleads til dig efter en indledende behovsafd�kning, eller tage imod ordrer, hvis du efterf�lgende st�r for koordinering, ordrebekr�ftelse, fakturering mv. Men det m� bero p� yderligere dialog.
Jeg er direktør / partner i et af DKs mest seriøse, velrennommerede og etablerede TM bureauer. Flere i dette forum bruger os og kan sikkert anbefale os. Du er velkommen til at kontakte mig på kr@marketman.dk eller telefon 3337 6080.
Dato: 1/18/2006 7:32:30 PM Forfatter: Kristian Rasmussen
Jeg er direktør / partner i et af DKs mest seriøse, velrennommerede og etablerede TM bureauer. Flere i dette forum bruger os og kan sikkert anbefale os. Du er velkommen til at kontakte mig på kr@marketman.dk eller telefon 3337 6080.
Det er selvfølgelig ikke så flot som Marketman og nogle af de andre telemarketingfirmaers website. Men at vi er gode til at booke møder - det er der ingen, der behøver tvivle på!
Og så er vi jo jyder. Måske knapt så friske i det som nogle af de større bureauer. Men vi er ærlige og holder vores aftaler.
Tilbud fremsendes gerne via mail eller ved telefonisk forespørgsel. Faste priser med 15 % Aminorabat til iværksættere ved aftaler indgået inden 1/2-2006.