Hjælp til at finde Telemarketingbureua
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Hej Alle,
På vegne af en kunde, skal jeg bruge et professionelt telemarketingbureau i en fart.
Det er underordnet om det er et lille eller stort bureau, så længe de er seriøse og professionelle. De skal blot kunne stille 1-2 mand på opgaven.
Indgår vi et samarbejde med det bud du kommer med, belønnes du med 3 flasker kvalitets vin.
På forhånd tak
William Atak
P.s. Hvis der er nogle dygtige sælgere blandt jer eller I kender nogle
freelancere , så kan det også være en mulighed.
Svar
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Tilmeldt 22. Dec 05
The game
Skrevet
12-01-2006 kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
[QUOTE]Dato: 1/12/2006 2:53:19 PM Forfatter: William Atak
Hej Alle,
På vegne af en kunde, skal jeg bruge et professionelt telemarketingbureau i en fart.
Det er underordnet om det er et lille eller stort bureau, så længe de er seriøse og professionelle. De skal blot kunne stille 1-2 mand på opgaven.
Indgår vi et samarbejde med det bud du kommer med, belønnes du med 3 flasker kvalitets vin.
På forhånd tak
Svar
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
René Sø Nielsen
Skrevet
12-01-2006 kl. 15:48
Svar
Hi!
Jeg vil foreslå jer at bruge
McPhone - jeg har selv arbejdet der og de skaber altid gode resultater...
mvh. RENEGADE
Svar
Med venlig hilsen René Nielsen
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Hej Anders (The Game) og Rene.
Mange tak. Jeg tager fat i dem med det samme.
William
Svar
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
René Sø Nielsen
Skrevet
12-01-2006 kl. 16:18
Svar
... desuden er der vist også nogle stykker herinde på
amino , der kan tilbyde noget
telemarketing , så mon de ikke de også melder sig på banen?!
mvh. RENEGADE
Svar
Med venlig hilsen René Nielsen
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Hej Rene,
Ja, det må man da håbe.. :-)
Jeg har ringet til McPhone og fået deres email.
Tak for hjælpen..
Svar
Tilmeldt 22. Dec 05
The game
Skrevet
12-01-2006 kl. 17:01
Svar
Jeg har købt ydelser hos både LN-marketing og Mcphone. Og Mcphone leverer et udmærket produkt, men mine resultater med LN-Marketing har været betydeligt bedre. Jeg havde et langt samarbejde med LN-marketing.
RENEGADE, du har sikkert haft gode oplevelser med McPhone. Jeg kan kun tale udfra mine egne erfaringer.
Der hvor jeg mærker der er en forskel er uddannelsen af medarbejderne til opgaverne, og LN skræddersyer det koncept der passer til opgaven. Det har jeg ikke oplevet hos McPhone.
-
Det er ikke pga. vinens skyld jeg skriver. Jeg har det fint med RENEGADE får flaskerne
, men blot til god info, fordi jeg synes der er en kvalitetsforskel på de to virksomheder.
Svar
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Hej igen,
Der er ingen der har fået nogle flasker vin endnu, før jeg har fundet det rette firma at samarbejde med.
Jeg har både talt med McPhone og LN-marketing. Og begge firmaer har fået en mail med opgaven.
Vin kommer først, når vi har indgået et samarbejde :-)
Jeg håber da, der kommer flere bud på telemarketingfirmaer.
mvh
William
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Casper Sigaard
Skrevet
12-01-2006 kl. 18:40
Svar
Har et godt indtryk af IDG. Har dog ikke brugt dem. Hvis du sælger IT relaterede produkter er de efter sigende ret gode. http://direct.idg.dk/
Svar
Tilmeldt 29. Dec 05
Calle
Skrevet
12-01-2006 kl. 21:51
Svar
Prøv også
Baun & Partners
Fredericiagade 32
6000 Kolding
Att Pia Baun
Telefon 75 53 63 73 E-mail Baun @baun -partners .dk
Vi har haft meget stor succes med Pia's phoner, og de møder de frembringer er nogle med kød på.
MVH
Svar