Da jeg åbnede denne tråd var du, Martin, indehaver af navnet Business......det blev jeg lidt forvirret over *s*
Ja det er faktisk lidt tricky. På den gamle Amino havde man et hemmeligt login som ikke behøvede at være unikt og et offentligt "avatar navn" som var unikt.
På den nye platform har man et login og et offentligt "avatar navn" som alle kan have. Så i princippet kan alle kalde sig "Business" på samme tid.
Jeg testede det lige og derfor hed jeg det samme som dig.
Havde vi startet Amino i dag, så kunne man i opsætningen af den nye platform vælge at login og "avatar navn" tvunget var det samme.
Det er ikke særligt smart, men jeg kan ikke rigtig se at vi kan gøre noget ved det desværre.
Jo, måske.....det finder vi tids nok ud af........den er bare kun synlig på forsiden, desværre. "sidste indlæg" var synlig på alle sider.......pragtfuldt værktøj - Måske denne også kan blive synlig på alle sider?
Når I nu nu når til den slags, så mangler det her forum altså et ordentligt søgeværktøj, som IKKE medtager signaturer og profilnavne. Det ville være dejligt at kunne finde ting, som på andre fora, med mulighed for at søge i overskrifter eller tekst........(det bliver sikkert ikke i dag I know, men så har du/I den til senere brug)
Søg efter
Søg i
Søg på : Alle ord Ethvert ord Sætning
Emneoverskrifter Beskedens indhold Brugernavn
I forum
Sortér resultater efter
Alle fora Guitar & Bas PA- og sanganlæg Slagtøj Musik på Computer Keyboard & MIDI Studioudstyr Sangerforum DJ-udstyr Off topic Elektrisk guitar Akustisk guitar Guitarforstærkere Guitareffekter Bas (basser, basforstærkere, baseffekter, tilbehør) PA Keyboard/synth Studiegrej (mikrofoner/outboard og andet hardware) Computertilbehør (lydkort og software) DJ Trommer/hardware Bækkener Percussion Rodekassen - andre instrumenter og tilbehør
Seneste besked Emne startdato Emne alfabetisk Antal visninger
Syntes det er super i har fået det så godt op fra start ;) ..
Jeg har endnu ikke fundet noget sådan rigtig, udover at jeg ikke rigtig hedder "Brian Frænde" unde ved min avatar, hehe..Der er lige noget med noget 'æ,ø,å' i dem :).