Privat tror jeg det for de fleste er boligen der er den dyreste investering, det er det i hvertfald i vores tilfælde.
Erhvervsmæssigt er den dyreste ting jeg har investeret i en armerede bil, men jeg har også betalt en betydelig sjat penge for sikkerhedsrådgivning m.m. Det er jo ikke noget man kan tag og føle på men forhåbentlig noget der kan spare mig for en masse udgifter og problemer senere hen...
Hvis man ser bort fra bolig, så ligger min dyreste investering helt klart i at fravælge løn ved opstart af virksomhed. Den største investering jeg gjorde her, var lidt over 1 årsløn - fordelt på 2 år - men investeringen kom hjem igen.
Den dyreste har været en daewoo nubira som jeg købte i 1997..... og ja det er en bil, og ikke en mikrobølgeovn - selvom prisen var noget nær den samme efter 2.5 år.
1. 1.250.000 kr. for 69kvm (+5kvm terrasse) ejerlejlighed
2. ~125.000 kr. køkken
3. 28.000 kr. LASIK øjenoperation
Det var vist de dyreste investeringer indtil videre (udover aktier).
Erhverv:
1. ~25.000 kr. for en rackserver. Og havde endda en del problemer med den. Prøv at fejlfinde i en server der rebooter tilfældigt når den står 300km væk i et serverrum. Note-to-self: Tjek om CPU er defekt. Øv.