Jeg har købt en brugt roland pen plotter, som også har mulighed for at skære. Dog mangler jeg en "Kniv holder" ligesom på dette billede: http://www.rc-unionen.dk/nytforum/uploads/jan-petersen/2006220123247_Billede%20015.jpg (den i midten) Hvor kan jeg finde sådan en billigt, evt. hvis nogen har en til at ligge som de ikke bruger mere. |
Hvor finder jeg en knivholder til en roland plotter ?
Okay godt så, ved nærmere studeren fandt jeg så ud af at den holder der er på billedet er hjemmelavet af en gammel plotter pen. Men så om ik andet en der passer til en plotter med den pen type !! Jeg har fundet knivholdere til roland rundt om på nettet, men jeg syntes ligesom at "ringen" i toppen er alt for smal ?!? |
Hej Henrik Sådan en har jeg liggende. Den er ikke helt ny men fungerer og du må gerne få den. Send mig en e-mail med din adresse så smider jeg den i en konvolut. Mvh Søren B. |
Kanon, du har reddet min dag. PM er hermed sendt (Email funktionen her på siden virkede ikke)
|
Det var også meningen Den er postet.
|
Du kan købe penne, knivholdere og knive hos alle de store leverandører af Roland-skæreplottere |
Tak for det jesper, jeg syntes de er svære at finde de grossister indenfor det område. men måske man bare søger efter noget forkert Jeg skrev forøvrigt til dig lige inden den nye amino gik i luften, ved ik om du nogensinde fik den PM ??
|
Hej Henrik, |
Jeg bed i øvrigt mærke i at du er også er medlem af RC-unionen |