|
Her er noget man kan tjene mange penge på!!!
|
Hmm og det skulle være seriøst? Synes man høre så meget om sådan noget og har aldrig rigtig læst om noget som var troværdigt eller som ikke krævede alt for meget af en.
Der er i hvert fald en ting man skal være opmærksom på, og det er at intet kommer af intet. Et system hvis eneste indtægt er indskud fra medlemmerne selv kan kun generere overskud så længe der er nye indskud, det være sig fra eksisterende eller nyhvervede medlemmer. På et tidspunkt stopper det, og så hænger de sidste indskydere på tabet. Prøv forøvrigt at læse betingelsern hos f.eks. www.12dailypro.com. Der står ikke et ord om hvad deforpligter sig til i betingelserne; kun hvad man som medlem skal overholde. Betingelser som de for øvrigt forbeholder sig ret til at ændre uden varsel. I FAQ hos 12daily kan man dog læse, at de vil gøre deres bedste for at udbetale indeståender hvis de skulle gå konkurs. Not your average legal horsecrap here, mate. |
Jeg har lidt forslag til en række rettelser på din FAQ på hjemmesiden: 1. Er det lovligt:
Man kan også vælge at kalde en dummebøde for intelligensgebyr, men det bliver de ikke mere lovlige af.
2. Hvor kommer pengene fra:
Der er rigtig mange penge i reklamebranchen... Tjoe, det er da korrekt - men det skyldes at folk køber noget når de kigger reklamer. Ikke at der laves autogenerere fup-visninger. De er ikke 5 potter pis værd.
3. Kan jeg miste penge på det?
Du kommer helt sikkert til at miste dine penge (og venner)
4. Skal man betale skat af det?
JA! Også selv om de står på en amerikansk konto - du er dansk statsborger...
Mvh. Henrik |
|
Fair nok. Må jeg spørge om hvorfor det er at i ikke tror på det? |
Må jeg spørge om hvorfor det er at i ikke tror på det? Jeg vil medgive dig, at hånlige kommentarer ikke fører noget konstruktivt med sig. Problemet med autosurfing er, at der ikke er noget produkt. Man pumper penge ind i et system, hvis eneste økonomi er disse penge. Der er altså ikke noget produkt. Kun indskud. Så langt så godt. Dernæst tager man en procentdel af de næstkommende indskud, og udbetaler dette beløb til de første indskydere. De bliver glade og opfordrer endnu flere til at skyde penge ind, og af disse penge udbetaler man nu igen et beløb til indskyderne over de nye. Flere bliver glade. Der er altså tale om et system i selvsving snarere end en udnyttelse af arbitrage, som ellers er den gængse forklaring på disse utrolige pengemaskiner. Ikke underligt er fortalerne for systemerne, dem som har været heldige at komme med i starten og har fået en plads højt oppe i hierarkiet inden fundamentet (uvægerligt) skrider. Og ikke underligt er disse fortalere ganske entusiastiske, for uden bund i pyramiden... undskyld, hierarkiet, er der ingen pengestrøm og altså heller ingen udbetalinger til de heldige. Som sagt, og sagt igen, kort: TANSTAAFL (There ain''t no such thing as a free lunch!) |
Hvor kommer pengene fra? Eksempel: Jeg investerer $6000 og har efter 12 dage tjent $2640. "Nogen" betaler mig $2640 for at "se" på ialt 360 websider (12 dage x 10 min x 3 sider/min). Altså er jeg blevet betalt $7.33 pr side visning. Ligegyldigt HVOR godt det går i reklamebranchen, så er der altså ingen firmaer der betaler nogen $7.33 for at se på deres side i 20 sekunder. Jeg håber virkelig du kan se, at det slet ikke hænger sammen. |