Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til firmanavn?

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja jeg laver hjemmesider. grafik, og programmering.

Men hvis du ser for dig en kæmpemæssig bygning, med loget "Sylveria" skrevet med lidt Håndskrift Fashion agtigt. .
istedet for en der står fashion-style :S

Sylveria lyder næsten som om det kunne være et mærke der selv kunne hamle op med Gucci og Louis Vuitton (

Jeg er faktisk lidt vred over du har det navn til rådighed, jeg går også og tænker på noget som også skal være med brand mulighed.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:45
Malena ----> Det skal osse være et man kan huske mund til mund og Sylverio det har jo ikke noget med tøj at gøre altså slogan og svært at udtale det vil sige det mister kunder hvis man ikke kan huske hvordan det staves :/

Tilmeldt 11. Aug 07
Skrevet kl. 19:46

Har du ikke msn eller andet kontakt middel så kan du fremlægge lidt for mig så kan det være du kan blive min kommende webmaster ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:54
;o)

Ahhh......du mener ligesom fx. "Calvin Klein", "Luis Vuitton", "Christian Dior", "Jean Paul Gaultier", "Versace" osv.

Jeg ved godt hvad du mener og jeg kan godt følge dig, men så svær er "Sylverio" altså ikke. Du skal stadig tænke på, at uanset hvad du kalder din shop, så skal du altså først kendes og derefter genkendes. Har du en svinelækker shop, gode produkter og god service etc., så kommer resten af sig selv......

Det andet med fashion......helt ærligt, prøv at skrive fashion i google ;o) 289.000.000 hits og med sylverio 1.800

Nå, men det er vel også værd at tænke lidt over, medmindre du skulle bruge det i går

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 19:56
Hvis det var mig du mente ang. kontakt / msn . så har jeg sendt en PM

Tilmeldt 11. Aug 07
Skrevet kl. 19:58
Jaa men i navnet skal der osse indgå noget så man ved det er en hjemmeside som forhandler med tøj.. www.sylverio.dk så sagtens være et traktor firma osv.. det jo forskellige store mærker som jeg skal forhandle med så kan det skal være et navn så man ved det er tøj hvis du forstår.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 20:01
Yep....jeg forstår hvad du mener. Jeg er bare 100% uenig i den holdning ;o)

Tilmeldt 11. Aug 07
Skrevet kl. 20:03
Har du andre forslag til hvad navnet kan være ?

Sylverio er ik særlig godt .. :/ lyder for kundstigt og et navn man bruger på en dating profil

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:06

Hør det for dig.
Du snakker med Sylverio fra Sylverio A/S, hvad kan jeg gøre for dig.

og jeg tror lige præics navnet er et man husker pga. dets specielle i det.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 20:11
Umiddelbart ville jeg ikke synes at det vigtigste er selve navnet. Jeg sidder selv og 'fedter' med forretningsplan på et projekt og jeg har da også  tænkt lidt på navn indimellem. Jeg startede på samme måde som dig. Det skulle være noget sigende, som fortalte hvad det drejede sig om. Senere er jeg kommet frem til, at jeg faktisk synes at mange af de søgte navne, hvor man prøver at fortælle so meget som muligt om hvad det er, egentlig ofte er ret kiksede.

Nu er min indstilling, at jeg skal kunne se det som et brand uanset om det hedder "Kurt's BMX cykler til voksne" eller om det hedder "Kruxxi" (Mit projekt har intet med cykler at gøre - blot et eksempel).

Prøv at give dig selv chancen for at tænke lidt anderledes...... "fashion-style" og dets lige,  holder bare slet ikke imo

Køb nu Sylverio.dk og evt .com.....så har du det, hvis du senere vælger det ;o)

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)