|
Næh....egentlig ikke. Min hjerne har låst sig på det fantastiske navn www.sylverio.dk ", så jeg har ikke noget lige nu ;o)
|
Næh....egentlig ikke. Min hjerne har låst sig på det fantastiske navn www.sylverio.dk ", så jeg har ikke noget lige nu ;o) |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
|
Hej Sylverio, Jeg har et forslag til navn.....! Hvad med bare at bruge -verio, altså www.verio.dk På engelsk lyder det lidt som "very ooooh"! Fashion og style er meget overeksponeret, du kan evt. bruge et af den slags ord sammen med et andet ord, ligesom en anden amino har gjort: "trendlovers". Forslag kunne være "fashionfreak", "stylelissimo", "styleguru" eller lign. - men jeg syntes at sylverio eller verio er bedre.... Du skal finde et navn du syntes om, og som du kan leve med. Det kan godt tage lidt tid at finde det rigtige, en god idé ville være at lave en brainstorm, og bare skrive alt ned der falder dig ind, måske du kunne finde et eller andet på den måde. Held og lykke med shoppen Dorte ![]() |
Kender du nogen som er gode til at designe hjemmesider ? www.sylverio.dk ville jeg ku leve med sys bedre om det end verio det lyder som chokoladen ferro rocsher :D |
|
Du skal jo bare have et navn du kan lide...... folk skal nok komme til shoppen hvis dine varer og din service er i top. Mht. design af webshop, så mener jeg at du kan starte en ny tråd netop om dette..... der er masser af dygtige webdesignere i dette forum, så her kan du sagtens finde en. Mange hilsner Dorte |
|
Hej Mette, - og tak! - ja, jeg syntes også selv at det var et godt forslag, men jeg tror ikke at det faldt i god jord. Hilsen Dorte |
|