Ved ik rigtig :/ hvis du finder hjemmesiden så send den lige hvis du gider ;) |
Forslag til firmanavn?
Jeg tror faktisk det var den her jeg tænkte på: |
Mvh Tanja
MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Hej Sylverio Jeg mener slet ikke du skal rette så meget fokus på navnet ligenu.. Hvis din side ikke er lavet endnu er der mange andre ting og tænke over - Navnet skal nok komme til dig. Jeg vil så give Simon ret - Dit navn.. det spiller uden tvivl og kunder skal nok komme hvis du leverer en god service. Men et par ting du da kan tænke over i forbindelse med navnet er:
Lige for at runde den af herfra så kan du tænke på det på en anden måde - hvis du vælger et navn med f.eks. Fashion, styles, mode eller lign. og folk ikke lige kan huske hvad det var de hørte. De vælger så at gå på en søgemaskine - sikkert google og skriver fashion .. så sker der nok - beklager .. ikke din side der lige popper op først lige den første tid. Vælger du den anden løsning med et anderledes navn og laver noget ordentligt SEO arbejde så skal de nok finde dig uanset om det kan stave til det eller ej.. Held og lykke med det - har selv arbejdet lidt med tøj før og skulle du mene der er nogen spørgsmål er du mere end velkommen til at sende en PM mvh. Kasper |
|
![]() |
Mvh Tanja
MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Du skal alligevel brande navnet, så om det bliver fashionhalløj eller noget helt andet, er ligegyldigt i den sammenhæng. Kig på alle de mærker du sælger - hvor mange af dem har et sigende navn??? Det tænker du ikke over, da de er et brand. Det betyder, at dit brand bliver LANGT højere med et alternativt navn. Derudover så kan du lave en slogen, der kan indarbejdes i logoet, hvis du samtidig vil sende et budskab . |
søger ligesindede i Sønderjylland
|