Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til firmanavn?

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved ik rigtig :/

hvis du finder hjemmesiden så send den lige hvis du gider ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:42

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 21:42
Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 21:48
Hej Sylverio

Jeg mener slet ikke du skal rette så meget fokus på navnet ligenu.. Hvis din side ikke er lavet endnu er der mange andre ting og tænke over - Navnet skal nok komme til dig. Jeg vil så give Simon ret - Dit navn.. det spiller uden tvivl og kunder skal nok komme hvis du leverer en god service. 

Men et par ting du da kan tænke over i forbindelse med navnet er: 

• Det bør være "kort" og rulle over tungen

• Lad navnet være ikke generisk så begrænser du dig mindst muligt.

Lige for at runde den af herfra så kan du tænke på det på en anden måde - hvis du vælger et navn med f.eks. Fashion, styles, mode eller lign. og folk ikke lige kan huske hvad det var de hørte. De vælger så at gå på en søgemaskine - sikkert google og skriver fashion .. så sker der nok - beklager .. ikke din side der lige popper op først lige den første tid. Vælger du den anden løsning med et anderledes navn og laver noget ordentligt SEO arbejde så skal de nok finde dig uanset om det kan stave til det eller ej..

Held og lykke med det - har selv arbejdet lidt med tøj før og skulle du mene der er nogen spørgsmål er du mere end velkommen til at sende en PM 

mvh. 

Kasper

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Skrevet kl. 21:49
Hvad med Demizio?
Tilmeldt 11. Aug 07
Skrevet kl. 21:52
Det ret svært at stave og utale så tror jeg holder mig til Sylverio stadigvæk ellers tak ;)
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Skrevet kl. 21:57
Er det nemt at stave til Dolce & Gabbana, Gaultier, Vuitton, Versace...? De har da klaret sig meget godt. 
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:33
Et navn der fortæller hvad det er, vil af modtagerne blive opfattet som billigt og langt fra cremen - som jeg formoder du gerne vil bade i....

Du skal alligevel brande navnet, så om det bliver fashionhalløj eller noget helt andet, er ligegyldigt i den sammenhæng. Kig på alle de mærker du sælger - hvor mange af dem har et sigende navn??? Det tænker du ikke over, da de er et brand. Det betyder, at dit brand bliver LANGT højere med et alternativt navn.

Derudover så kan du lave en slogen, der kan indarbejdes i logoet, hvis du samtidig vil sende et budskab    .

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 11. Aug 07
Skrevet kl. 13:27
Kan sagtens følge dig.. men har jo ik valgt at designe tøj så ku jeg sagtens kalde det det jeg ville men skal derimod have et navn så man ved hvad man går ind til og sylverio.dk ku være hva som helst. det ikke et mærke jeg skal forhandle med men store forskellige mærker.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:35
Du er da uforbedrelig

Ok....Garodkin, Kaufmann, Frøkjær og listen er uendelig.......med forretninger der ikke hedder noget meget søgt ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)