Super, men det er nok formuleringen som blev misforstået og får folk - mig - til at råbe vagt-i-gevær. |
Red Ocean Games:Sætter stor pris på hjælpen, men det var absolut ikke for at snyde. Spurgte jo netop for at finde ud af om det nu var lovligt eller ej.
og jep - spørg løs, jeg prøvede bare at sige, at ofte må man bare tænke om noget oplagt virker lidt mystisk, og så er det ofte galt - lidt i stil med den gode gamle anderegel - hvis den går som en and, rapper som en and og flyver som en and - så er det nok en and
Hvis man køber en studieversion til halv pris så er det oplagt nok fordi det er til studiebrug og ikke til firmabrug i forhold til den udbydder. Du vil givet opleve, at utroligt mange bilag kan fortolkes - er den kop kaffe med den og den for firmaet eller for hygge, er mit køb af papir til firmaet eller mit studie, har jeg kørt med tog for at besøge en kunde eller til studiet - og det enkle her er, at hvis ikke du er stensikker på, at det hører til firmaet - eller sten sikker på at det er OK at købe studieversioner af programmer til firmaet - then don´t. Jeg ved godt man kan tabe et eller andet lille fradrag her og der, men man får det lettere med regnskabet og skat - og fokus skal generelt være på at drive virksomheden frem - men
Du gør helt rigtigt ved at spørge, og det lange svar her var netop mere til "generel virksomhedsdrift" som du skriver i overskriften - sådan kan I tænke generelt- I rigtigt mange forhold gælder andereglen, også i forhold til tilbud og aftaler - og så absolut god fredeag og alt godt til virksomheden