Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate på bar bund

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er gået så småt igang med min hjemmeside, hvor jeg gerne vil have noget affilliate ind over. 

Kan bare ikke lige finde ud af hvordan og hvor jeg skal starte, både hvordan jeg kan få sat annoncer ind men også hvor jeg kan få dem fra osv.

Så alle de tips eller guides i kan komme med ville gøre mig super taknemlig!

Emil Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 19:13

Hvad køre du af system?

Eget kodet side, wordpress eller noget andet? Det vil hjælpe meget at få at vide

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Clickwave Skrevet kl. 19:23

Hvis du googler "affiliate marketing" kommer der en masse resultater.
Du kan derudover tage et kig på sider som; adservice.dk, tradedoubler.com, euroads.dk, partner-ads.com, bare som eksempler.

Nogle af siderne er du dog nød til at have et CVR-nr. for at bruge, men hvis du har det - er det bare at kontakte dem.

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 19:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Emil

Du kan gå ind på diverse danske netværk, og melde dig til som partner/affiliate, og derefter browse udvalget af annoncører indenfor de forskellige nicher :-).

Nogle af de større netværk er EuroAds, Tradedoubler og Partner-ads (som er min personlige favorit).

Hvis du vil lære noget mere dybdegående om affiliate-marketing, vil jeg anbefale dig at læse nogle af Halfdan Timms suveræne artikler om emnet: 

Blueprint: Passiv indtægt med Affiliate Marketing i fremtiden

Passiv indtægt med nicheside i praksis

Tjekliste til din Affiliate + Adsenseside 

Held og lykke med det :-)

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 05:13

Emi-l:

Jeg er gået så småt igang med min hjemmeside, hvor jeg gerne vil have noget affilliate ind over. 

Kan bare ikke lige finde ud af hvordan og hvor jeg skal starte, både hvordan jeg kan få sat annoncer ind men også hvor jeg kan få dem fra osv.

Så alle de tips eller guides i kan komme med ville gøre mig super taknemlig!

Emil Smile

Hej Emil

Jeg har skrevet en gratis e-bog til personer, som gerne vil i gang med affiliate marketing. Du kan hente den her: Affiliate marketing for nybegyndere 

Hvis du bruger Google+ (hvilket de fleste bør gøre) så vil jeg anbefale dig at blive medlem af det danske Google+ forum om affiliate marketing 

Held og lykke med det hele! 

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:27

Tak for responsen fra jer alle!

Vil få læst mig den e-bog og ellers bare prøve mig frem.  Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)