Kære Amino-brugere Vi har nogle fribilletter til iværk07 som vi giver væk. Er du interesseret så skriv til ivaerk07[at]nordiccall.dk |
Der er forsat nogle billetter - så skriv hellere i dag end i morgen :)
Kære Amino-brugere Vi har nogle fribilletter til iværk07 som vi giver væk. Er du interesseret så skriv til ivaerk07[at]nordiccall.dk |
Der er forsat nogle billetter - så skriv hellere i dag end i morgen :) |
Hejsa Jeg vil da meget gerne modtage 2 fribilletter - jeg har en veninde herinde fra jeg meget gerne vil have med. Håber jeg er heldig De bedste hilsner |
Hejsa Jeg vil da gerne melde ind på to billetter til mig og min makker, ifald du stadig har nogen til overs... Mvh Jakob Simonsen |
Så skulle vi gerne have udsendt det ønskede antal fribilletter til dem der har kontaktet os. Hvis nogen mod forventning ikke skulle have modtaget deres billetter indenfor de næste dage, så er I meget velkommen til at skrive igen. Hvis der er andre så har vi forsat mulighed for, at give nogle billetter ud. |
Hej!
Vil gerne modtage 4 stk. fribilletter.
/Peter
|
Hvis der er nogle der mangler billetter kan man lade sig sponsorere af de store f.eks EY multidata eller et eller andet regionskontor. Alle henviser til: Hvor du selv printer ud. Smart. |
Kursus i Photoshop, InDesign eller Illustrator - bliv bedre end de andre!