Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google+ Side, Rel=Author, Rel=Publisher - har jeg nu husket det hele?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Pludselig gik det op for mig at jeg og min virksomhed åbenbart har levet i en Facebook-bobbel det sidste års tid, så pludselig skulle der fart på det hele.

Efter et par artikler om AuthorRank, PublisherRank osv fik jeg linket min personlige Google+ profil til Amino og til min egen webshop, men spørgsmålet er så hvordan jeg får mest ud af det hele. 

Når jeg skriver et indlæg på Amino er jeg jo glad for Google giver mig credit for det, men hvordan sikrer jeg mig så at min virksomhed også får noget ud af det? 

Det problem har jeg forsøgt løst ved at skubbe lidt liv i virksomhedsbloggen på iMania.dk/blog og selvfølgelig sætte rel=publisher til iMania.dk's G+ side og linket min personlige profil som bidragyder til iMania.dk så indlæg jeg vælger at skrive "personligt" på bloggen giver author rank til mig og indlæg jeg vælger at skrive som iMania.dk giver credit til iMania.dk's G+ side (både author og publisher som iMania.dk).

Men hvordan kommer det hele så til at hænge sammen?

Hvordan påvirker det min virksomhed at jeg skriver (gode) indlæg på Amino.dk?

Hvordan påvirker det min virksomhed at indlæg jeg skriver på iMania.dk/blog får +1?

Hvordan påvirker det min virksomhed at jeg skriver godt indhold andre steder?

Skal jeg (manuelt) have alle profiler linket fra min G+ profil for at Google fanger at jeg er author?

Jeg er også lidt spændt på hvad Google rich snippet tool siger til dette indlæg :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)