De fleste læsere af denne tråd vil formentlig have interesse i at se Kontant i morgen på DR 1.
21.25 Kontant: Snydt for bryllupsmaden
Et
ungt brudepar blev ét af ofrene for et par cateringsvindlere, der har
snydt leverandører for millioner og ødelagt bryllupper og runde
fødselsdage gennem ti år. Nu går Kontant på jagt efter svindlerne og
fortæller, hvem du skal passe på! Vært: Klaus Bundgård Povlsen. Sendes også 26.03
Jeg ved ikke om du har set kontant her til aften, tjek det her ud http://www.dr.dk/dr1/kontant Så der er ikke noget der lugter, som den første svarede dig en menneskelig reaktion fra folk der selv er blevet snydt. Ja jeg fandt jo så siden fordi jeg lige havde set kontant og så er jeg altså sådan en der søger mere viden....
Det er jo så også dem der ejer det der weegeti... Sjovt nok er de også skatte og moms snydere! Fatter ikke at folk kan være sådan nogle svin! Det er da godt vi havde ham der Skattemenisteren for nogle år siden, som snød sin skat ned på 0 for bagefter at afsløre sig selv så ALLE de FEJL kunne rettets op og han endte jo nok aligevel med at betale(regner jeg da med(men dengang var jeg ikke gammel nok til at gå op i den slags)).
Men en ting er sikkert, det er fandme noget svineri sådan at snyde med skatten og momsen vores vælfærdssamfund er allerede presset NOK! Men der udover at snyde folk og små og store firmaer for en masse penge.. Bare for Simons og Kurt kok skylder de ca. 5.000.000 væk...
A Dorset Police spokesman confirmed detectives were searching for Bond in connection with the con and warned other people to be on their guard.
Hendy-Freegard, who worked at a pub in Newport, Shropshire, when the con began in 1992, told them he was an MI5 agent and that they were being hunted by the IRA.
The former barman and car salesman worked at a pub in Newport, Shropshire, when the con began in 1992.
Noget kunne i hvertfald tyde på det, hvis man læser på LedigeLejligheder.dk. Her er der nu mulighed for at leje Bo Lavstens pragtvilla for kun 24.500 kr. pr. måned. Istandsat af Bo Lavstsen - betalt af leverandørerne....
Hus til leje på Udsigtsbakken i Næstved
KÆMPE VILLA MED VANDUDSIGT
En ting er af have vandudsigt, noget andet er bogstaveligt at bo i
vandet. Dette kendetegner huset overalt, fra de mange vinduer ses
masser af vand, skov og marker i det gamle fiskerleje Appenæs kun få
kilometer fra centrum.
Lyset strømmer ind gennem de store glaspartier og havet sender sine reflekser med inden døre.
Overalt er gulvene belagt med lyst trægulv samt sorte granit fliser, der er B&O link i huset, ja selv på badeværelset.
Her er lyst og dejligt. I køkkenet skinner de højglanspolerede
sorte elementer, suppleret af rustfrit stål. Det store SMEG komfur med
6 gasblus og to ovne i kogeøen, samt amerikansk køleskab med ismaskine.
Grovkøkken med opvaksemaskiner (2stk) indbygget, samt MIELE
vaskemaskine og tørretumbler. Alt er nyrenoveret inden for de sidste
par år.
Fantastiske badeværelser med PHILIP STARK udstyr overalt. GENVEX
klimaanlæg, kæmpe tyverialarm med tågeslør, TV overvågning og meget
meget mere..
Ja det er muligt at Bo Lavstsen og Henrik Haugberg Madsen nu stikker. Det var heller ikke for tidligt at de blev hudflettet! Men jeg spørger bare mig selv om hvad med alle de andre stråmænd. Slipper de????? Ander Lind og Hanne Dahl Riisbjerg. Slå eksempelvis Hanne op i CVR registret. Hun er mindst lige så korrupt og mindst lige så meget konkursrytter som de 2 hudflettede. Hun er jo Henriks ex-kone og lur mig om ikke hun sidder inde med en masse af de penge de har snydt og bedraget folket for! Skal disse personer ikke også involveres???
Disse firmaer ligner unægteligt mange af dem Henrik Haugberg Madsen og Bo Lavstsen har oprettet. Så jeg undrer mig meget over at ex-konen ikke skal tage del i tørt rugbrød og vand!