Så længe retsystemet er så langsommeligt og så lukket som det er, så er det ingen beskyttelse - og mine indlæg har udelukkende til formål at medvirke til at andre kan "få input" inde de kaster sig ud i et samarbejde med de omtalte parter.
Jeg må sige, at jeg undres over din arrogante og hånlige kommentar. Du har tydeligvis ikke forstået alvoren i sagen, men måske har du ikke ret meget erfaring fra forretningslivet, så du kan sætte dig ind i situationen?
Hvis det bare er et spørgsmål for dig om at samle point eller indlæg til din profil, så tror jeg du vil gøre os alle en tjeneste ved at skrive i test-tråden i stedet for her.
Dette kunne være et eksempel på hvordan de røvpuler alle der lægger røv.....tro mig......de STINKER!!!! Har arbejdet for dem. Har aldrig set mage til svindel! Jeg blev kontaktet af Fyens stifttidende fordi de gerne ville høre om bagmændene, Henrik Haugberg-Madsen og Bo Lavstsen og om hvad Hanne Dahl Riisbjergs rolle var i hele dette set up! Hun figurerer som økonomiansvarlig i flere af deres fusk kampagner! De fik alle de oplysninger jeg kunne give dem. Desværre ikke så mange da de er professionelle og dybt korrupte. Men journalisten var meget hungrende efter mere viden, for at få deres svindel stoppet én gang for alle.
Man kunne købe en ipod nano 4gb til 99/mdr i 72 måneder. Der var flere lignende produkter. Kunstigt oppustede priser (incl. Wegetti service), og så 25 % i rente, tilbagebetaling over 6 år.
Tjekkede lige et par andre priser, alle priser er det dobbelte af alle andre steder og langt over listepris, der er vidst ingen tvivl om at Wegetti er en flok svindlere.
Hvor for også købe på afbetaling, leje eller leasing, køb dog kontant, og spar alle de procenter der ligger mellem 13-37 % p.a.
Jeg selv mener kun at man skal låne et et hus, hvis man ikke har de midler..
Øh, jamen det er jo flot af dig. Jeg er da personligt helt enig, men der er folk der ikke kan overskue nogle sådanne setups og selvom staten ikke skal være barnepige, mener jeg personligt der skal være en form for beskyttelse mod at tage røven på folk i den grad. Her snakker vi jo reelle renter langt over 50 %.
Det ville da rart at høre hvilken måde du ville gøre det på ??????? jeg kan godt se at et svar kun vil være hypotetisk fra din side, da du skriver at du aldrig ville komme i den klemme !!!! er det fordi du ikke handler som os andre eller du dyrker " sport "
Til alle i andre synes jeg det er fedt vi kommunikere sådanne oplysninger rundt, da dette er meningen med et netværk og det er jo sådan det foregår alle andre steder i større eller mindre forhold. Man hjælper hinanden og oplysning skaber tryghed for alle. Hvis jeg nu var en leverandør, og ikke synes jeg kunne klare mig uden Wegetti, ja så ville jeg på grundlag af disse udsagn, bede om en garanti...........og så kunne jeg jo opbygge min egen tillid til dem.
Det er egentlig mærkelig at der ikke er nogen indlæg fra nogen der har haft positive oplevelser med disse folk