Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIGTIGT! - Nogle der kender disse firmaer?

Side 7 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Odense SV
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er desværre ikke et postulat.

Prøv at kontakte Søndersø kommune, hvem der arrangerede en nulstilling af Hauberg Madsens og Hanne Riisbjergs skattegæld og især hvordan det skete.

Tilmeldt 2. May 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:08

De fleste læsere af denne tråd vil formentlig have interesse i at se Kontant i morgen på DR 1.

21.25 Kontant: Snydt for bryllupsmaden

Et ungt brudepar blev ét af ofrene for et par cateringsvindlere, der har snydt leverandører for millioner og ødelagt bryllupper og runde fødselsdage gennem ti år. Nu går Kontant på jagt efter svindlerne og fortæller, hvem du skal passe på! Vært: Klaus Bundgård Povlsen.
Sendes også 26.03

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:16
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 22:56

Jeg ved ikke om du har set kontant her til aften, tjek det her ud http://www.dr.dk/dr1/kontant Så der er ikke noget der lugter, som den første svarede dig en menneskelig reaktion fra folk der selv er blevet snydt. Ja jeg fandt jo så siden fordi jeg lige havde set kontant og så er jeg altså sådan en der søger mere viden....

Det er jo så også dem der ejer det der weegeti... Sjovt nok er de også skatte og moms snydere! Fatter ikke at folk kan være sådan nogle svin! Det er da godt vi havde ham der Skattemenisteren for nogle år siden, som snød sin skat ned på 0 for bagefter at afsløre sig selv så ALLE de FEJL kunne rettets op og han endte jo nok aligevel med at betale(regner jeg da med(men dengang var jeg ikke gammel nok til at gå op i den slags)). 

Men en ting er sikkert, det er fandme noget svineri sådan at snyde med skatten og momsen vores vælfærdssamfund er allerede presset NOK!  Men der udover at snyde folk og små og store firmaer for en masse penge.. Bare for Simons og Kurt kok skylder de ca. 5.000.000 væk...

Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 22:59

Okay der var så flere sider til denne debat.. Så det ikke Embarrassed Tongue Tied Pinligt hehe...  

Tilmeldt 2. May 06
Skrevet kl. 23:09

Aftenens Kontant på DR1 bekræftede blot at de er skruppelløse svindlere fra ende til anden.

Det er jo ikke for sjovt (og så dog!) at en del af deres firmaer indholdet ordet "con", som betyder svindel på engelsk.

Recon Reklame

Conoconfood

Conocon Indkøb 

con substantiv <-s>

Oversættelser
  • svindelnummer - Gruppen blev beskyldt for at have lavet et svindelnummer
  • bondefangeri - Manden fik tre års fængsel for bondefangeri
  • ulempe - Der var mange ulemper ved den nye sportsvogn
  • (forkortelse for convict) straffefange - Hun var gift med en tidligere straffefange
  • [Politik] (forkortelse for Conservative) Konservative - Han var medlem at de Konservative
  • con artist/man » svindler - Han havde været svindler i mange år
» Vis engelske eksempler (Testudgave)
Konteksteksempler (Testudgave)
con verbum <-s, -ned, -ned, -ning>
Oversættelser
  • snyde - Han kunne ikke få sig selv til at snyde den gamle dame
  • svindle - Han svindlede sig til enorme rigdomme
Tilmeldt 2. May 06
Skrevet kl. 16:25

Noget kunne i hvertfald tyde på det, hvis man læser på LedigeLejligheder.dk. Her er der nu mulighed for at leje Bo Lavstens pragtvilla for kun 24.500 kr. pr. måned. Istandsat af Bo Lavstsen - betalt af leverandørerne.... 

Hus til leje på Udsigtsbakken i Næstved

KÆMPE VILLA MED VANDUDSIGT

En ting er af have vandudsigt, noget andet er bogstaveligt at bo i vandet. Dette kendetegner huset overalt, fra de mange vinduer ses masser af vand, skov og marker i det gamle fiskerleje Appenæs kun få kilometer fra centrum.

Lyset strømmer ind gennem de store glaspartier og havet sender sine reflekser med inden døre.

Overalt er gulvene belagt med lyst trægulv samt sorte granit fliser, der er B&O link i huset, ja selv på badeværelset.

Her er lyst og dejligt. I køkkenet skinner de højglanspolerede sorte elementer, suppleret af rustfrit stål. Det store SMEG komfur med 6 gasblus og to ovne i kogeøen, samt amerikansk køleskab med ismaskine. Grovkøkken med opvaksemaskiner (2stk) indbygget, samt MIELE vaskemaskine og tørretumbler. Alt er nyrenoveret inden for de sidste par år.

Fantastiske badeværelser med PHILIP STARK udstyr overalt. GENVEX klimaanlæg, kæmpe tyverialarm med tågeslør, TV overvågning og meget meget mere..

En villa der skal ses og opleves.

Villaen udlejes for kun 24.500 pr. måned.

Udsigtsbakken 2 i Næstved

30. marts 2008

1. maj 2008

Bo Lavstsen

Skriv til annoncør

Kontakt annoncør på telefon

29614070

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:29

Man burde tage ned og kigge.... :)

Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:50

Ja det er muligt at Bo Lavstsen og Henrik Haugberg Madsen nu stikker. Det var heller ikke for tidligt at de blev hudflettet! Men jeg spørger bare mig selv om hvad med alle de andre stråmænd. Slipper de????? Ander Lind og Hanne Dahl Riisbjerg. Slå eksempelvis Hanne op i CVR registret. Hun er mindst lige så korrupt og mindst lige så meget konkursrytter som de 2 hudflettede. Hun er jo Henriks ex-kone og lur mig om ikke hun sidder inde med en masse af de penge de har snydt og bedraget folket for! Skal disse personer ikke også involveres???

Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:18
Side 7 ud af 8 (72 indlæg)