Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIGTIGT! - Nogle der kender disse firmaer?

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)
Tilmeldt 2. May 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Først vil jeg aldrig få 50-100.000 kr. i klemme. Der er måde man kan ordne sådanne uoverensstemmelser på.

For det andet har jeg set en del der sviner en person til, men når han så for modspil, slår de straks over i rygsvømning .... Jeg mente ikke.... Jeg ville ikke... bla bla..

Men hvis det gør jeg lykkelige så bliv endelig ved.

Om det så skyldes, at du aldrig fakturerer for sådanne beløb eller du befinder dig i en særlig branche, hvor alle betaler forud, stiller bankgarantier og aldrig går konkurs, skal jeg lade være usagt.

Men vi er en del, der befinder os i brancher, der er baseret på en vis grad af tillid køber og sælger i mellem og hvor det er en almindelig betingelse, at der ydes kredit. Det er der forbundet en risiko ved og selvfølgelig er man klar over det. Men når nogen helt bevidst udnytter dette system og helt bevidst tænker i konkurser og bedrageri, så skal der råbes vagt i gevær og da netop i et forum som dette. 

Det gør mig ikke lykkelig - tvært imod, men hvis denne tråd har reddet andre for at få fingerene i klemme, så har forummet netop vist sin store værdi.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mener stadig at det er forkert. Jeg læser aldrig disse indlæg. Netop fordi det altid kun er en sides historie.

Jeg synes da heller ikke det er i orden at folk snyder hinanden. Men er det ikke det vi har et retssystem til.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:08

Remydk:

Jeg mener stadig at det er forkert. Jeg læser aldrig disse indlæg. Netop fordi det altid kun er en sides historie.

Jeg synes da heller ikke det er i orden at folk snyder hinanden. Men er det ikke det vi har et retssystem til.

Jeg må lige bryde ind her...

At blive taget godt og grundigt i røven af andre er ikke sjovt, men hvis den ene side ikke bliver besvaret af den anden side, må det give stof til eftertanke.

Hvorfor giver den anden side ingen lyd fra sig eller ved han bare ikke, at der er noget der hænger ham ud her på amino.

Den anden side burde måske komme frem og forsvare sig overfor påstandene, om ikke så for at skabe balance i tråden.

Hvis jeg blev taget godt og grundigt i røven af en anden, ville jeg måske også overveje at advare mod personen her på amino, vi er jo til for hinanden, men kun hvis jeg har 100% ret i min påstand, for hvordan skulle man eller beskytte sig selv og kunne advare andre mod at begå samme fejl!!

Selv om vi har et retssystem som kører meget langsom, hvor mange tror du så, han kan tage røven på igen og igen, før retten har talt??

Når retten så har talt, fortsættes de fleste videre i samme spor, fordi det er en livsstil for dem..

mvh   Geeked

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 12:10

Der kan være flere grunde til at modparten ikke giver lyd fra sig. Det behøver ikke betyde at han er skyldig.

Måske skulle i lave en side som www.Gabestokken.dk. Så kunne i rigtig få afløb.. Smile

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 12:18

Remydk:

Der kan være flere grunde til at modparten ikke giver lyd fra sig. Det behøver ikke betyde at han er skyldig.

Måske skulle i lave en side som www.Gabestokken.dk. Så kunne i rigtig få afløb.. Smile

Hej remydk

Det betyder heller ikke han er uskyldig, men han må da give en lyd her ellers tænker vi andre, hvorfor!!

mvh   Geeked

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 12:25

Hvorfor skulle han/hun? Hvis det ikke har noget på sig...

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 12:30

Remydk:

Hvorfor skulle han/hun? Hvis det ikke har noget på sig...

Fordi en anklage er altid en alvorlig sag og der forventes altid svar på tiltale, uanset om man er skyldig eller ej.

Får du tilsendt en faktura du ikke kender noget til, vil du måske undlade at skrive tilbage og afvise med risiko for at havne i en inkassosag!!

mvh   Geeked

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 12:36

Så det er enhver persons pligt at søge internettet. Samt at kommentere på en idiot der sviner en til pga. et eller andet. Jeg tror jeg har andet at tage mig til.

Tilmeldt 2. May 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:07
Keld Lanther:

Selv om vi har et retssystem som kører meget langsom, hvor mange tror du så, han kan tage røven på igen og igen, før retten har talt??

Når retten så har talt, fortsættes de fleste videre i samme spor, fordi det er en livsstil for dem..

Og det er lige nøjagtig det der sker! Turen igennem retssystemet tager tid og det udnytter de på det groveste. 

Til de der stadig tvivler på Wegetti/Recon Reklames skyld, kan jeg kun anbefale at søge på bl.a. Simons Catering, Bo Lavstsen, Conocon Food og for den sags skyld Wegetti og Sigetty. Fyens Stiftstidende har en række tilgængelige artikler, der beskriver persongalleriet og den samme fremgangsmåde, som de er i gang med lige nu. Man køber annoncer for én virksomhed (Simon's Catering, Wegetti, One-o-One) og fakturere det igennem et reklamebureau (Recon Reklame), der så ikke betaler regningen og går konkurs, når nogen tager sig sammen til at indgive en konkursbegæring. 

I øvrigt må det da være påfaldende for enhver at man ikke længere ser reklamer for Wegetti i nogen dagblade, magsiner m.v. Mon ikke der er nogen, der er blevet klog af skade???

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:28

De skal være meget velkomne, men jeg regner ikke med at se dem før vi får sagen for retten. Jeg repræsenterer en part, som har kr. 150.000+ tilgode.

Som nævnt af andre, så er Google en en af de måder, man følger op på den slags firmaer på, og dermed havner man her. Det er derfor jeg nu er registreret her. Jeg var også aktiv i sagerne mod den fede usympatiske plattenslager og komiker Henrik Bruhn Kristensen, da han svindlede til højre og venstre.

Nettet er ret frit. Hvis de nævnte firmaer føler sig forurettiget, så er de velkomne til at tage til genmæle.

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)