Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIGTIGT! - Nogle der kender disse firmaer?

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Larsen:

Men hvordan kan det være at alle dem der har kommenteret "negativt" på denne sag sjovt nok ikke har nogen Rang herinde?

Fordi at de har fundet siden via Google. Hvis du lige var blevet snydt af en kunde og fandt en side som denne, ville du så ikke skynde dig at advarer andre?

Jeg kender minimum 1 reklamebureau, som jeg ved (100%) har en større ubetalt regning til WeGetti. Sammenholdt med ejernes tidligere adfærd, ringer der ingen alarmklokker hos mig når så mange andre melder sig i køen med ubetalte regninger - jeg er ret sikker på at indlæggene er ganske reelle. 

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 00:07

Jaah, well.. det er sandt nok Amino ranker en del over mange andre lister og fora på Google - det kan man ikke komme udenom.

Årh fair nok - godt du lige kunne åbne mine øjne... *hehe* tør stadig ikke kommentere på de enkelte sager eller mennesker.... 

Hvornår skal vi have en kanal der bare hedder "Operation X" ? Der er jo desværre alt for mange sager til at de få afsnit med Basta og Operation X etc kan dække alle de fupmagere der findes i lille Danmark.

Eller hvad med et program som "Operation Y" hvor man hYlder dem, der altid har orden i regnskabet og aldrig har trukket en bytur fra som reception etc?

EDIT: eij, går bare i seng nu....

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 00:37

Emil Larsen:

Nu er der ikke nogen der skal grine, hvis det er jeg siger noget som virker totalt logisk - Det kan være jeg bare er langsom *harh*

Men hvordan kan det være at alle dem der har kommenteret "negativt" på denne sag sjovt nok ikke har nogen Rang herinde?
Ikke at jeg hverken kender de omtalte firmaer, personer eller dem der kommenterer herinde.... Synes bare det virker en smule underligt at så mange uden rang kommenterer på den samme sag.

Det lugter da langt væk!!

Lugter langt væk af hvad??? - dette forum er jo til for at vi kan hjælpe hinanden - rang eller ej, hva´faen har det med sagen at gøre
Tilmeldt 26. Jul 07
Skrevet kl. 00:43

Emil Larsen:

Jaah, well.. det er sandt nok Amino ranker en del over mange andre lister og fora på Google - det kan man ikke komme udenom.

Årh fair nok - godt du lige kunne åbne mine øjne... *hehe* tør stadig ikke kommentere på de enkelte sager eller mennesker.... 

Hvornår skal vi have en kanal der bare hedder "Operation X" ? Der er jo desværre alt for mange sager til at de få afsnit med Basta og Operation X etc kan dække alle de fupmagere der findes i lille Danmark.

Eller hvad med et program som "Operation Y" hvor man hYlder dem, der altid har orden i regnskabet og aldrig har trukket en bytur fra som reception etc?

EDIT: eij, går bare i seng nu....

òkay go´nat - jeg forstår overhovedet ikke dine indlæg her...... ka´ikke rigtig se hvad problemet er - ordet er vist rimeligt frit for alle her, og der er mig bekendt ikke krav om en eller anden "rang orden" - eller at man ska´stille op til "pisse-konkurrence" for at kommentere eller komme med inputs - nå men så go´nat da
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:42

Jeg er bare superglad for at nogen gider og advare os ..........1000 tak     det er vel det man har et netværk til :-)

Peter

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:17

Jeg håber sku de ser det og kommer efter dig. Det er sku ikke iorden at hænge folk ud på nettet... Devil

Tilmeldt 26. Jul 07
Skrevet kl. 10:15

Århhh hvad???

hvis nogle har valgt at være proff. krimminel - og driver plat og humbug som en livsstil, så skal der vel ikke tages særligt hensyn til dem - det må da være iorden at advarer andre, hvis man har været i klemme - specielt hos personer /* firmaer med en særlig grov opførsel.

Ellers er jeg da enig - man skal ikke hænge personer ud, hvis der ikke er 100% hold i påstande (evt. faldet én eller flere svindel-domme) - og er der det, og det ikke stopper disse personer - jammen så mener jeg tilgengæld, at det er en borgerpligt at forsøge at stoppe dem - ihvertfald advare andre så de ikke får for let spil til forsat svindel.

mvh

Beno

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 10:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er tildels enig med dig. Surprise

Tilmeldt 2. May 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:01

Remydk:

Jeg håber sku de ser det og kommer efter dig. Det er sku ikke iorden at hænge folk ud på nettet... Devil

Jeg forstår overhovedet ikke din tankegang eller dit tåbelige ønske om at de skulle kommer efter folk, der advarer andre!!

Hvis du selv havde 50.000 eller 100.000 i klemme, ville du formentlig have en anden indstilling til sagen og forhåbentlig ville du også advare andre om at komme i klemme overfor sådan en flok af svindlere og bedragere.

Hvis Wegetti eller Recon Reklame føler sig hængt ud i dette forum, skal de være meget velkomne til at komme ud af busken og svare for sig - ordet er frit. 

Jeg vil endnu en gang advare ALLE om at indlede nogen form for samarbejde med:

Wegetti

Recon Reklame

One-o-one (catering)

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 11:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først vil jeg aldrig få 50-100.000 kr. i klemme. Der er måde man kan ordne sådanne uoverensstemmelser på.

For det andet har jeg set en del der sviner en person til, men når han så for modspil, slår de straks over i rygsvømning .... Jeg mente ikke.... Jeg ville ikke... bla bla..

Men hvis det gør jeg lykkelige så bliv endelig ved.

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)