Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIGTIGT! - Nogle der kender disse firmaer?

Side 2 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Odense SV
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er ikke helt forkert på den. Det er en bande bestående af Henrik Hauberg Madsen, Bo Lavstsen, Jens Jacob Lauersen samt ikke mindst statsautoriserede revisor Anders Lind. De har tilknyttet en masse hjælpere som er med for at få lidt provenu og tage skraldet. De har opereret i København i flere år med rengøringsfirmaer og tidligere har de været i Kolding, Nordjylland og flere steder på Fyn. De er meget svære at stoppe for de er top-professionelle og har efter rygterne bestukket flere offentligt ansatte eller udøver direkte afpresning mod dem. De skjuler sig under flere dækandresser i bl.a. Englang og Monaco. 

Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:17

Der var en der var inde på noget af det rigtige. Det er utroligt at de ikke kan stoppes på nogen måder. De starter nye virksomheder op hele tiden og boller folk i røven på det groveste. Der er ikke grænser for hvor korrupte og svinske de er. De snyder folk for deres penge. Jeg taler desværre af dyrt købte erfaringer. Jeg har væet ansat hos dem og fik aldrig min løn. Der var altid problemer med at få lønnen og til sidst fik jeg den slet ikke. Bandens hjerner er Henrik Haubjerg-Madsen og Bo Lavsten. Men også Hanne Dahl Riisbjerg, Henrik Haubjerg-Madsens tidligere samlever, er et særdeles aktivt medlem i banden. Hun holder til i Korsør i Simons catering. Det sidste jeg har hørt er at Henrik Haubjerg-Madsen og Bo Lavstsen nu er igang med udlejning af hårde hvidevarer. Jeg ved desværre ikke hvad virksomheden hedder men jeg kan kun opfordre folk til at passe meget på når man kommer i kløerne på dem. Der er ikke grænser for hvad de vil gøre for penge og for at få folk ned med nakken.

Tilmeldt 24. Sep 07
Skrevet kl. 17:36

Sidst de var i offentlighedens søgelys var da folk var blevet snydt så det drev af både Simons Catering og Kurt Kok. Ledet af Henrik Haubjerg-Madsen tidligere samlever Hanne Dahl Riisbjerg. De betaler tlsyneladende ikke for deres reklame annoncer. Alle aviser kræver iflg. artikler i fyns stifttidende at annoncerne bliver betalt forud. De har snydt flere aviser for flere hundrede tusinde. Kunderne får ikke det de har betalt for og når de får deres mad, som er forudbetalt, så er maden mange timer forsinket og kold og tør. Der blev desuden skrevet at de har snydt op til flere møbelvirksmheder for dyre designermøbler. Senest gik det ud over et fynsk firma der leverede designermøbler til over 300.000. Da de ikke blev betalt til trods for flere rykkere, blev de forsøgt afhentet hos Simons catering i Korsør, hvor de var leveret, men her var meldingen bare at møblerne var forsvundet. Så det kan KUN opfordres at man er på vagt overfor denne kolde kyniske svindlerbande

Tilmeldt 24. Sep 07
Skrevet kl. 14:20
Tilmeldt 24. Sep 07
Skrevet kl. 18:36

Når man nu slår Sigetty op så hedder de underligt nok Wegetty nu. Det lugter langt væk af svindel og humbug. Henrik Haubjerg-Madsen, Hanne Dahl Riisbjerg, Bo Lavstsen, Anders Lind, Jens Jacob Laursen.....begynder det at knibe med opfindsomheden??? Det kunne måske være det var værd at overveje at finde en lovlig levevej????

Tilmeldt 24. Sep 07
Skrevet kl. 20:30

Sigetty - Wegetti - Ono-o-one - Conoconfood - Simons lige til døren - Kurt Kok - Ejendomsselskab af jeg ved ikke hvilken årgang......ja listen er jo alenlang

Henrik Haubjerg-Madsen, Hanne Dahl Riisbjerg, Bo Lavstsen, Anders Lind, Jens Jacob Laursen, Mark Christian Hansen. Er det hjemme hos jer privat man skal finde alle de ting i har STJÅLET fra alle de virksomheder, som i storgrinende og uden spor af anger snyder og bedrager????? Er det hjemme i jeres privat vi skal hjem og bimle dørklokker for at hente de ting tilbage til rette ejermand?????????????

Her er lidt mere læsestof om disse ukuelige svindlere. Håber fandme snart at det får en ende. Hele banden skulle retsforfølges og bures inde resten af deres liv! Hvad fanden er det for et retssystem der tillader det her igen og igen????

http://www.fyens.dk/article/880494:Erhverv--Catering-kok-Lavstsen-konkurs

http://www.fyn.dk/article/89098

Tilmeldt 1. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:36
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:03

Vi har fra Ekataloget lige solgt reklame til Wegetti's reklamebureau ( værdi 120.000 ) ..........dvs  da vi skulle have en endelig godkendelse ringede vi og telefonen var død......så kontaktede vi TDC  og blev henvist til et mobilnr......

Således begyndte vi at google og lede efter spor om wegetti og kom over disse navne I taler om, som henviste igen til den køkkenhistorie...............vi turde simpelhen ikke at sælge dem siderne og rev dem ned !!!!   DET ER VI MEGET GLADE FOR NU efter at have læst jeres indlæg. TAK allesammen.

Man burde sku besøge dem med en " dyrekølle og kødkrog " så de kunne lære at holde snitterne fra andres penge og værdier.

venligs

Peter

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:19

Hold jer langt væk fra både Wegetti og deres reklamebureau Recon Reklame. Du ser aldrig en øre af det de skylder, og der er nogle massive inkassosager, som føres mod dem p.t.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 22:49

Nu er der ikke nogen der skal grine, hvis det er jeg siger noget som virker totalt logisk - Det kan være jeg bare er langsom *harh*

Men hvordan kan det være at alle dem der har kommenteret "negativt" på denne sag sjovt nok ikke har nogen Rang herinde?
Ikke at jeg hverken kender de omtalte firmaer, personer eller dem der kommenterer herinde.... Synes bare det virker en smule underligt at så mange uden rang kommenterer på den samme sag.

Det lugter da langt væk!!

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Side 2 ud af 8 (72 indlæg)