Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 Mødebookere tak!

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Og tak for jeres indlæg. Man skal huske på, at indlæg herinde ikke kun er deling af erfaringer/oplevelser, følelser, meninger og holdninger, men i lige så høj grad en vidensdelende og lærende proces for os alle. Og at vi alle derigennem styrkes i vores tilgang/indgang i vores morgendag. En modning som vi ikke kan være foruden. Og jo da - amerikanerne har da også sine stærke sider. Det har vi alle. Så lad os alle bidrage med at finde dem og bruge dem for hinanden. Håber at I får held med salget. Frank

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal jeg lige hjælpe Jesper med at forklare den inden det udvikler sig til Amino borgerkrig herinde.

Godt så... Der findes virksomheder i dk som alle andre steder der hjælper andre virksomheder med at spare penge på de indkøb de allerede har. Det handler i bund og grund om at der er ansat nogle beregnere, som det så flot hedder, der får kundens nuværende priser på... lad os bare sige telefoni. Splittter behovet op i atomer og finder den leverandør der kan dække dette behov til den bedste pris. Ligeledes på alle andre områder. De fortjeneste er typisk en % del af den besparelse de skaber i en virksomhed. SÅ det handler ikke om, som alle andre at have ET produkt der kan spare virksomheden for en masse. Såå fik vi den del af det på plads.

Jesper er efter al sandsynlighed ikke indehaver af et sådant firma. Det er jeg faktisk RET så sikker på ikke er tilfældet. Nærmere er han tilknyttet et som mødebooker, men skal  det op i fart, rækker én mødebooker ikke ret langt nok. Og når han så leder efter flere,  formoder jeg at det er fordi han har fået hovedansvaret for at den del af forretningen glider som den skal, mod mindre andel af de andres indtjening. Jeg er ikke i tvivl om at Jesper kan booke de møder selv,  det er slet ikke det det handler om. Han kan bare ikke nå at booke nok.

Konceptet er der sådanset ikke noget i vejen med hvis det styres på den rigtige måde. Desværre er det bare alt for ofte ikke tilfældet. Jeg ved det, for jeg har værret involveret i den type virksomhed mere end en gang.

Konkurrencer er helt normalt i branchen. Det får de fleste til at performe max. Så kan man jo mene om det hvad man vil, men ikke desto mindre er det tilfældet.

Held og lykke Jesper -jeg håber det går for dig.

 

 

 

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg så lige at du selv kom til i mellemtiden -jeg skrev langsomst ... Nå, men jeg håber du kan leve med min uddybning af koncepptet.

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jannie, og tak skal du ha :)
Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (25 indlæg)