Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må en udenlands dansker eje en dansk registreret bil?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
faktisk ikke, deter usandsynligt at man får 85-90% af en bils værdi tilbage som afgift og 85-90% billigere er netop hvad en 8 år gammel A4,A6,A(,S500,Jaguar XJ, BMW 5 serie osv er i England.
jamen vi aner jo ikke hvad det er for en bil - du svarer på noget manden slet ikke spørger om - han har vel fattet at han kan købe en bil billigt i UK - men har måske årsager til ikke at ville realisere et tab i den gamle i hans CVR eller andet - Det er måske en ældre velkørende kassevogn og måske skal vor ven retur om 2 mdr - vi aner det ikke.

Hej Alle, 

Mange tak for jeres svar. 

Min situation er som følger - jeg købte den i 2010 til 250 tkr. Jeg skylder idag cirka 198 tkr. Den er cirka 150 tkr værd i salg jf. bilbasen.

Det er en helt alm. st. car købt som ny. 

Det jeg bare tænker - er at have den et ekstra år - før jeg skal tage tabet på den - for at opbygge lidt bedre likviditet til at finansiere tabet. 

Men det lyder som om det er en meget dårlig idé?

Jeg er 99,9% sikker på at jeg vil bo de næste mange år i England - London tiltrækker mig meget. 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

iværkeksperten:
før jeg skal tage tabet på den - for at opbygge lidt bedre likviditet til at finansiere tabet.

eftersom bilen taber i værdi hver eneste dag er det bare at realisere tabet med det samme kan ikke gå hurtigt nok.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)