Ja, selvfølgelig skal I det Hvordan skulle jeg som potentiel kunde vide, at når I leger med Photoshop, så er det naturligvis med andre bureauer's materiale?????????? Det er mulig at I er smadder dygtige, men hvad får Jer til at smide et plagiat på Jeres hjemmeside??? Anyway....I stedet for at snakke om, at en anden gang skulle I nok fortælle at det er plagieret, så kunne I jo overveje, hvorfor I overhovedet skulle bruge andres materiale. (Det var nok der jeg ville starte, hvis jeg var i Jeres situation, da det sender nogle yderst dårlige signaler)
Held og lykke med Jeres biks.....
|
"Når jeg ser noget på et reklamebureaus hjemmeside - om det er proppet ind under et playground område, et showroom område eller hvad dælen bureauet vælger at kalde det - forventer jeg at det er noget reklamebureauet har lavet for en kunde..."
Ja, med mindre de skriver andet, som vi har gjort. Synes vi har gjort det ret tydeligt at det der ses i Playground ikke er noget vi har lavet for kunder.
Jeg bliver bare lidt ærgelig over den udvikling denne tråd har fået, det medføre jo at folk kan tro at de ting der ligger på vores side ikke er vores egne. Og det vil jeg gerne pointere at det er... Vi ligger ikke ting på vores side, vi ikke selv har lavet.