Jeg synes ikke den holder, i mine øjne er der en simpel grund til at Inmedia har lagt det ud på deres hjemmeside - det er at de synes det er en fed ide, og det er noget der viser deres kunder at de er kreative. For jeg kunne på intet tidspunkt læse noget sted på deres hjemmeside at ideen var en komplet kopi fra en konkurrent bare lavet fra ny. Hvis de havde skrevet tydeligt at de havde efterlignet &co's reklame havde jeg intet imod det. Men så ville det jo også være mystisk at ligge på ens firmaside når &co er konkurrenter. Nej jeg synes efterhånden Inmedia er en skamplet i vores branche, en smutter kan ske, men når de gentagne gange fifler i krogene synes jeg ikke det er iorden. De har før været på amino fordi de havde stjålet tekster fra andre konkurrenter, de har ligeledes været beskyldt for at benytte sig af templates fra forskellige templates sider - Alt i alt et meget plettet ry her på amino. Så jeg tror de gør bedst i at undlade at kommentere i denne tråd hvis den ikke skal blusse op - Med mindre de naturligvis har en rigtig god forklaring :) den kunne være spændende at høre. |
Det er sjovt som du kan ændre ens syns punkt.
Det er nok rigtig at der burde have stået noget.
- Vil stadigvæk gerne høre hvad de har at sige.