Til Mikkel fra InMedia Det vil nok være smart at droppe rabatten, så du har lidt ekstra til kvajebajere, når &Co, som har lavet Bianco-reklamen opdager, at du ikke HELT forklarer dig ud af "legen" med DERES idéer ;-) Mvh Ronni
Mikkel kan du forklare det? Det virker ikke særlig godt på dit ry, ikke for at rive op i gamle sager men det er vidst ikke helt første gang den slags har været ved overfladen omkring jeres firma. Sidste gang var det dog ikke billeder.
Men jeg vil ikke beskylde eller anklage dig for noget, vil bare mene en god forklaring ville være på sin rette plads inden i får mere dårlig omtale.
Nu er det sgu forsvundet fra deres side.......så må I da have ramt et ømt punkt, må man gå ud fra. Hvad med Inmedia selv kom på banen og forklarede???
Det er jo åbenlyst ikke det samme billede de 2. Og da billede er i deres Playground. kan det jo være at de har lagt det op for at vise, Vi kan da også gøre sådan der.. eller noget lign. Sådan opfatter jeg et Playground..
Det ville straks være værre hvis de havde det under Referencer/portfolio.
/Det skal lige siges jeg ikke aner om det er lovlig at kopiere sådan et design for at vise man også kan, jeg tror næppe det er.\
Btw. undskyld størrelses ændring, kan ikke lade være
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Det er da heller ikke sikkert at der er noget at undskylde. Det er da bare mærkværdigt at det nu er væk fra siden og Inmedia ikke selv er kommet med en eneste kommentar