Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk design - overslag

Side 5 ud af 8 (76 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Tygsen:

1. Det kan ikke læses af søgemaskiner

Så ja min teori er at det bliver brugt fordi det ser rigtig lækkert ud og det sælger jo at noget ser lækkert ud, men jeg tror ofte at rådgivningen mangler i disse tilfælde. Bureuaet man vælger vil naturligvis gerne have opgaven ind og derfor nævner de ikke de negative sider ved flash.

1: Det er faktisk muligt - dog ikke så effektivt som HTML

Virksomheder, der køber flash - af rigtige bureauer (ikke bare 1 mand med
store armbevægelser), har et helt andet ønske end søgemaskineoptimering
og fungerende genvejstaster (som man dog også kan indkode heri)... De ønsker
oplevelser, en masse virkemidler, leg, lir - TV vs. Computerspil.
... se f.eks. udviklingen med Second Life.

Det er ikke alle, der henter sine kunder via nettet - derfor er de ligeglade med
kritikken af flash - de ønsker at skabe en oplevelse for deres trofaste kunder.

Nicolai Christensen:

Jeg gør det for, der findes sikret mange unge iværksætter som mig selv og jeg tror ikke der er mange af dem som har råd til at smide 1500-3000,- efter noget design til sine vistikort, brevlinje mm. Og for den sagskyld alle iværksætter, så derfor synes jeg vi SKAL HJÆLPE hinanden.

Jeg designer indtil jeg er færdig og kunden er tilfreds.

Det synes jeg er fint, Nicolai... man skal aldrig stoppe med, at designe før man er færdig! ;-)

Mvh Ronni

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:36

Ronni - etrix design:
Virksomheder, der køber flash - af rigtige bureauer (ikke bare 1 mand med
store armbevægelser), har et helt andet ønske end søgemaskineoptimering
og fungerende genvejstaster (som man dog også kan indkode heri)... De ønsker
oplevelser, en masse virkemidler, leg, lir - TV vs. Computerspil.
... se f.eks. udviklingen med Second Life.

Ja den gruppe havde jeg naturligvis lige glemt, alle dem der ønsker at have noget interaktivt, her er flash jo super. Min tankegang var ved traditionelle sites.

Ronni - etrix design:
Det er ikke alle, der henter sine kunder via nettet - derfor er de ligeglade med
kritikken af flash - de ønsker at skabe en oplevelse for deres trofaste kunder.

Det hænger vel også meget godt sammen med at det jeg skrev, om at der er nogle der ønsker at skabe en lækker oplevelse for deres kunder.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Skrevet kl. 19:44

Martin Tygsen:

Det hænger vel også meget godt sammen med at det jeg skrev, om at der er nogle der ønsker at skabe en lækker oplevelse for deres kunder.

Jep, jeg modsiger dig skam heller ikke... uddyber bare ;-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:04

Men Ronni.....hvordan kan det være, at du præsenterer webdesign sådan som du gør under showroom/websites (Ja, jeg kan jo ikke henvise til en URL *S*)

Man kan intet se............et helt webdesign på størrelse med en pakke smøger....I just don't get it. Hvorfor må det ikke være let tilgængeligt for mig som potentiel kunde? 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 20:15

Ronni - etrix design:
Jeg er vildt imponeret over, at i kan sætte budgetter ud fra 4 ord!! - og samtidigt diskutere om noget er for dyrt eller billigt!! :-D Business - smid en udførlig briefing på bordet, ellers får du svært ved at få hold i dit budget. >>> Til Mikkel fra InMedia Det vil nok være smart at droppe rabatten, så du har lidt ekstra til kvajebajere, når &Co, som har lavet Bianco-reklamen opdager, at du ikke HELT forklarer dig ud af "legen" med DERES idéer ;-) Mvh Ronni

Hej Ronni,

Der står vel ingen steder, at det er &Co der har fået ideen? Umiddelbart kunne det vel også være Bianco Footwear selv, der havde ideen.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Skrevet kl. 20:21

Business:

Men Ronni.....hvordan kan det være, at du præsenterer webdesign sådan som du gør under showroom/websites (Ja, jeg kan jo ikke henvise til en URL *S*)

Man kan intet se............et helt webdesign på størrelse med en pakke smøger....I just don't get it. Hvorfor må det ikke være let tilgængeligt for mig som potentiel kunde?

Det er da tilgængeligt, i form af et link til den faktiske side :-)
Jeg synes da ikke, der er noget problem med at se dsignet.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Skrevet kl. 20:27

Mattias Skovhøj:

Hej Ronni,

Der står vel ingen steder, at det er &Co der har fået ideen? Umiddelbart kunne det vel også være Bianco Footwear selv, der havde ideen.

Hej Mattias

&Co er deres reklamebureau, og refererer til deres projekter, så mon ikke?... om ikke andet, så VED jeg at det er dem! ;-)

Under alle omstændigheder, er det ikke InMedias idé!

:-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:27

Jamen hvis du ikke synes at det er et problem, så er det jo godt nok. Ville bare give dig noget konstruktiv feedback.

Jeg har ikke set nogle links, men kun flash i miniformat af webdesign......måske er jeg så bare den dummeste bruger, der har besøgt dit siteWink 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:36

Business:

Jamen hvis du ikke synes at det er et problem, så er det jo godt nok. Ville bare give dig noget konstruktiv feedback.

Jeg har ikke set nogle links, men kun flash i miniformat af webdesign......måske er jeg så bare den dummeste bruger, der har besøgt dit siteWink 

Så vidt jeg kan se er der nu intet flash over Ronnis site, men måske jeg kigger det forkeret sted?

Mon ikke du tænker på det lightbox script der popper up når man klikker på en reference, det er nemlig ikke Flash men Javascript - som er den helt nye store dille at bruge.

Jeg synes dog også det ser rigtig godt ud, og det er en god måde at fremvise billeder da billedet kommer i fokus og baggrunden bliver tonet ned.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Skrevet kl. 20:37

Business:

Ved siden af de små billeder (som bliver større når du klikker på dem), ser du et link :-)

Side 5 ud af 8 (76 indlæg)