Jeg har en webshop som sælger legetøj. www.demica-toys.dk
Den har snart været igang i godt 2 år salget har været meget svingende.
Jeg vil høre om der er nogle af jer her inde der kan råde mig til en god -nem-billig måde med salg til at reklamere på
Vi har prøvet et par stykker enten er der ikke noget salg eller også tager det helt overhånd med udgifter til reklamefirmaerne hvilket shoppen ikke kan genere
Jeg håber i har nogle rigtige gode forslag jeg evt kan tage til efterretning
Du kan lave Affiliate på din side og sige at dine partner for 5 procent eller mere hver gang de leder til et salg, hvis din avance er stor nok, er der massere af muligheder. eller du kan vælge at betale pr. klik.
Har du nogle du kan anbefale hvor man kan være sikker på der sker noget.
Som sagt har vi et firma til at lave SEO for os hvor de får en procent del af salget, hvilket betyder vi tjener penge tjener de også
vi har bare lige det lille problem med dem at de er ikke til at komme i kontakt med så de sidste 3 mdr har der næsten ikke været noget salg hvilket ikke er godt for økonomien
Når jeg nu læser dit indlæg, så kommer jeg til at tænke på hjemmesider der er meget koncentreret omkring mødre og børn, herunder eksempelvis gravid.dk og min-mave.dk. Kan det tænkes at du mod at udlodde en præmie fra butikken, kunne få et samarbejde igang med sådanne sider, altså få dem til at lave en konkurrence for deres besøgende mod at du stillede med præmien?
Samtidig så tror jeg bare at legetøjsmarkedet er meget trægt marked og deciderede markedsrettede kanaler er svære at finde - også derfor jeg tænkte på ovenstående.