Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv dine hjemmeside besøgende mulighed for at forstå hvad du skriver, med Amino rabat

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Erik

Fantastisk produkt - hatten af for det. Jeg arbejder i min faste stilling som IT konsulent ved kommunen, hvor jeg bl.a. har til opgave at lave løsninger til Ordblinde, blinde svagtseende osv.

Jeg har set mange forskellige løsninger på dette, men må sige jeg synes meget godt om denne.

Jeg ved ikke om du kender zoomtexts appreader / læs det værktøj ? Læs det værktøj fungerer på samme måde som dit system med at man markerer og får det makerede læst op.

Appreader fungerer ved at man aktiverer værktøjet og trykker på det første ord man vil have læst op, den fortsætter til man trykker på musen igen. Grunden til at jeg nævner denne funktion er at den er der mange meget svagt seende der er glade for, det kan være svært at vurdere hvor meget af teksten der er relavant da det er en grå klat for dem. så den feature kunne du evt. implementere.

alle patient foreninger, aviser og kommuner burde være tvangsindlagt til at have et værktøj som dit installeret. Det gør en forskel for flere mennesker end man tror.

Held og lykke med det

Jesper

Fra Hjørring
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:27
Hej Jesper

Tak for dine kommentarer, det er jo lige sådan nogle som dig jeg skal have fat i

Jeg kender godt Zoomtext, men Appreader er jeg ikke stødt på.

Funktionaliteten du nævner er meget god. Jeg vil tillade mig og putte den i IDE-KASSEN, og hvis det er muligt, tage den med i næste opgradering af systemet.

Hvis vi da bare kunne få sådan en tvangsindlæggelse vedtaget, det ville gøre mig meget lykkelig.

Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:54
Hej igen Erik

Har smidt dig en PM

Mvh

Jesper

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)