Jeg lancerer et nyt produkt i Danmark d. 15. august hvis alt går vel, og vil gerne give mine "med Aminoer" en startop rabat. Produktet henvender sig til hjemmeside ejere, som ønsker at gøre hjemmesiden tilgængelig, for de mange danskere som ikke er gode til læsning. Vores hjemmeside er stadig langt fra færdig, men tag og kig på http://lese.efactlearning.dk eller denne tråd http://www.amino.dk/view.asp?topicID=19530 Aminoer som sender en PB inden d. 15 August får gratis oprettelse og luksus-versionen til standard-versionens pris. |
Giv dine hjemmeside besøgende mulighed for at forstå hvad du skriver, med Amino rabat
|
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Hej, fedt at du kender adgangforalle.dk For "mange år" siden udviklede jeg adgangforalle.dk sammen med Specialskolen for voksne- Hjørring, Teknologicentret for handikappede - Aalborg og AAU. Løsningen adskiller sig dog en del fra adgangforalle.dk, idet at det er hjemmesiden som tilbyder oplæsning, uden at brugeren skal installere noget software på sin egen PC,og læseWEB understøtter flere sprog end adgangforalle.dk men det vigtigste er jo at der ikke skal installeres software lokalt. |
![]() Jeg tror bare det vil være nemmere, hvis man installerede softwaren på computeren og valgt "afspil" fra den enkelte side, for her har du muligheden for at høre alle sider. Web2 er derimod kun for de som installere/køber softwaren, plus selve afspilleren vil tage plads grafisk. Men jeg er jo ikke ordblind ![]() Måske du skulle indgå et samarbejde med en fra Joomla miljøet, og lave det som et købe komponent eller andet. Der kan du måske score lidt. Held og lykke med projektet. Det lyder som en god ide. |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Måske det ville være enklere, men ideen er jo netop at det ikke er nødvendigt at installere software på den enkelte PC. I øvrigt vil det blive dyrt og meget svært at administrere hvis der skulle sælges til private. Det er muligt at vi senere kommer med en applikation som kan installeres lokalt, og giver adgang til oplæsning, men pt. er det ikke planlagt. Mht. Joomla, søger vi partnere til forhandling af læseWEB, så hvis du er interesseret? |
Hvor er det et skønt produkt du igen har lavet :) I mit nuværende arbejde er jeg din typiske kunde - specielt de kommunale kunder og dem der går rigtig meget op i netkroner mv. Jeg savner en helt speciel ting ved dit nuværende design. Alle de designs jeg monterer og implementerer er designet af designere.. De ville aldrig kunne affinde sig med toolbaren, dens størrelse mv. MEGET bedre ville det være hvis der i starten "kun" ville være et højttaler symbol, jeg frit ville kunne placere, der dernæst udvidede til toolbaren og gjorde den betjenbar. Hvis man tilmed også kunne specificere "ikonet", så UHHH Uhhh.. :) SÅ har du stensikkert en ny storkunde ;-) |
Hej Michael, Tak for den varmende kommentar :) Mht. designet af de forskellige toolbars, forstår jeg helt klart hvad du mener. Vi har mulighed for at lave andre designs på toolbaren, pt. har vi 4 forskellige klar, men der kommer flere til. Har I specielle ønsker kan de også efterkommes. Funktionen med, kun at have et højttaler ikon som udgangspunkt, er allerede implementeret, og du kan selv bestemme hvilket ikon du vil benytte til hhv. "Aktiver" og "Deaktiver", det implementeres ved at du laver en <div id=MitStedTilIkonet></div> et eller andet sted i din skabelon, og i kontrolpanelet til læseWEB angiver du sti til dine ikoner og hvilket ID som skal benyttes. Du kan kigge ind på http://www.drammen.kommune.no de benytter funktionen i version 1. Dejligt hvis du bliver den "Næsten første" :) |
Gennemtænkt og perfekt, lige noget kunderne vil have :) Så den sidste nice to have feature :) Adgang for alle har altid fungeret ved at markere tekst, og så få læst det hele op. Det gør applikationen også. Det kunne være super fedt, hvis jeg eksempelvis kunne lave et foruddefineret felt, <div id="content-to-be-read" style="display:none;">Her står aaaaaaaal den tekst jeg gerne vil have oplæst</div>. Således ville den tjene det formål at man ikke nødvendigvis skal markere noget, men bare kan trykke på play knappen. Og det ville være bonus bonus bonus, hvis du kunne lave en genvejsknap til play knappen, så vi også fik de blinde med ;-) Nøøøøøj, der er nogle der ville blive glade for dig :) |
Du har ret, ideen med at have en skjult tekst som vil blive læst op når der ikke er markeret tekst, bør selvfølgelig være der. Jeg tilføjer den :) Genvejstasten er allerede implementeret, du trykker blot [ALT+L] , men der skal være tekst markeret først. Alle knapperne i toolbare har en genvejstast. Hvis du holder musen over dem, kan du se hvad den er. |
Linket er sendt videre, vi har et par kunder der med iver har efterspurgt produktet, så der bliver købt når vi nærmere os bedst til nettet, hvilket jo står lige for døren :) Hav en rigtig god dag, og glæder mig til at følge produktet :) |