Cand.Alt.Muligt |
Jeg ville gå efter en uddannelse som ikke er en specifik iværksætter uddannelse. Som eks. ingeniør eller datalogi eller noget i den stil hvis du er teknisk/IT interesseret.
Mvh Carsten
Cand.Alt.Muligt |
Jeg ville gå efter en uddannelse som ikke er en specifik iværksætter uddannelse. Som eks. ingeniør eller datalogi eller noget i den stil hvis du er teknisk/IT interesseret. |
Tag og bliv Produktions Ingeniør, her får du både Ledelse, økonomi både drift og overordnet, så som at vurdere om en investering er rentabel. Du får god viden omkring lagerstyring samt øvrig logistik, du bliver lean ekspert. Jeg kunne faktisk blive ved, kort sagt, kommer du igennem mange af de ting du har brug for i en virksomhed, det eneste jeg kan se man ikke får med, er marketing delen, men så er der heldigvis tilvalgsfag. Til sidst kommer man også i praktik, selvom man vil være selvstændig, kan det være en god ide at få erfaring som lønmodtager. PS, studere selv til produktions ingeniør på DTU i Ballerup, så er måske lidt farvet. Mvh. Christian |
Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning
Kommer vel an på infenfor hvilket felt du vil være iværksætter - er det en webshop, elektronik,udvikling af nye fly motorer, egen grønthandel? |
Watches inspired by fighter jets
En iværksætteruddannelse? Og det spørger du om på Amino? Du er MIDT i den ;-) Jeg har en opgave til dig som er både super sjov og temmelig alvorlig og du er velkommen til at sende svaret til mig direkte, så skal jeg hjælpe dig på rette vej. Tag et blankt A4. I midten helt ud til venstre skriver du "MIG som iværksætter". Og nu skal du til at lave et mindmap hvor jeg lige vil give dig nogle af grenene. Alle grenene peger fra venstre til højre. "hvis jeg kom på en iværksætter uddannelse: Hvad vil jeg da kunne som jeg ikke kan i dag" "hvad kan jeg allerede som iværksætter" Og så skal du lave ca 4-5 grene mere om de top temaer som iværksætteri betyder for dig. Det skal du gør fordi indtil du har lavet den øvelse er du ikke klar. Nr 2 vigtig ting er at du ser denne film. Måske er den faktisk nr 1 ">www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NAN Nr 3 er at du hiver fat i Søren Brinch og spørger hvordan du kommer med på hans hold http://nyledige.dk/ivaerksaetteri/ Men for at sige det lige ud. Der er INTET der kan hjælp dig til at blive iværksætter så hurtigt som at gør det. Hvad stopper dig? |
Hej Niklas Jeg vil anbefale dig at tage et kig på uddannelsen; Business Development Engineer. Ellers vil jeg anbefale dig at overveje hvad du gerne vil være iværksætter indenfor, og dernæst finde en uddannelsen som sikre dig de kompetencer du har brug for. |
Med venlig hilsen
Martin Poulsen, Driversnote
Dette er seriøst ment ! Tag ud at rejse og gerne et sted hvor tingene/mentaliteten og måden at se livet på er radikalt anderledes end Danmark f.eks. Indien. |
Effektfuld og behagelig massage. Få 20% aminorabat !
Man kan også tage Iværksætter linje på HHX, er der vel næsten en iværksætter uddannelse? |
Som der er andre som har skrevet, så er Iværksætteri ikke en decideret uddannelse. De dygtigste iværksættere (og også mig selv for den sags skyld) jeg kender har ingen uddannelse af nævneværdig betydning. |