Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger pålideligt kvalitetstrykkeri i Asien

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal have lavet en bog med indlagte 3d vippebilleder og leder efter et trykkeri, gerne i Taiwan. IKKE Kina.
Er der nogle, der har gode erfaringer, de vil dele?
Vh Trine
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Trine,

Hvad er den store forskel på Taiwan og Kina? Den ene er blot fastlandskina og den anden stritter imod indlemmelsen i Kina.

Anyway, så er det nok småt med bogtrykkere på Amino med erfaringer i Kina, så der ville jeg nok anbefale dig at prøve at source på Alibaba og få prøver tilsendt. Du slipper nok ikke for at betale for prøverne og det bliver sikkert et slid - men er du heldig kan du spare penge og er du uheldig, kommer det til at koste dig det dobbelte af, hvad du kunne have gjort det til i Europa.

Træd varsomt og god vind!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tejohn:
Hvad er den store forskel på Taiwan og Kina? Den ene er blot fastlandskina og den anden stritter imod indlemmelsen i Kina.
Og så måske lidt med menneskerettigheder og demokrati, som trods alt har det bedre på Taiwan -

Jeg har dog selv rejst meget i Kina og synes der er mange fremskridt - dog vel i hovedsagen på den økonomiske side, hvor rigtigt mange er flyttet ud af stor fattigdom.

Du skal dog regne med dear  trådstarter, at der skal ret store oplag til, og du har vanskeligt ved at sikre kvaliteten, selv fra pæne trykkerier

Disse http://www.cpr.com.hk/eng/default.asp er gode og har ordentlige forhold, men er mainland china - har du kræfter kan du jo prøve dem. Selv har jeg i hovedsagen brugt dem til arbejder type hang-tags - back-pocket labels, plakater, brochurer og packaging - de kan givet håndtere dine 3 d vippebilleder, men om de fungerer som egentlige bogbindere skal jeg ikke turde sige

Men igen - hvis ikke oplaget er stort ville jeg checke nogle danske eller f.eks tyske trykkerieri alle fald for at kunne være nær kvaliteten

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Hvorfor søger du et trykkeri i Taiwan? Hvis ikke det er flere 100 tusinde eksemplarer du er ude efter så kan jeg anbefale du søger i dit nærmeste geografiske område. Transport er dyr og en direkte kommunikation med trykkeriet er et 'must' for nye ting.

Mange hilsener

Flemming Hasselriis

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Suk.... endnu en der hellere vil give arbejde til udlandet fremfor at støtte danske arbejdspladser. Ikke underligt at virksomheder må lukke og slukke.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt hvad der bliver solgt i Taiwan er lavet i kina sådan mere eller mindre 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dennis:
Alt hvad der bliver solgt i Taiwan er lavet i kina sådan mere eller mindre 
Som alle andre steder meget - men der er da produktion af masser af ting i Taiwan - made in Taiwan er da ikke spor usædvanligt her i Europa - Taiwan er et STORT produktionsland

De er nr 19 på listen over verdens økonomier og 18 på listen over købekraft og Kina lader masser af Taiwan beboere starte virksomheder i Kina hvor Taiwan entreprenører står for de største udenlandske investering- så Taiwan er en betydende faktor i Asien med en bruttonationalprodukt øgning på 8% fast over de seneste 30 år  

Kina står for 28% af eksporten fra Taiwan (computer, chips og LCD skærme er de blandt verdensledere i) medens ca 13% af det som importeres til Taiwan kommer fra Kina - Også i beløb har Taiwan massivt handelsoverskud på samhandlen med Kina (og med Kina regnes Kina og Hong Kong)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Trykkerier er der vist ikke det vilde at spare på her i østen, med mindre det er et rimelig stort parti, der skal laves. Forsendelse (moms/told?) er der også, så det skal være ganske stort.

Jeg ville nok først prøve at se om ikke der skulle være en i nabolaget, der kan klare opgaven og få sat en god aftale op i stedet der.

Men ok, kender ikke oplagets størrelse, så kan da være at det kan betale sig i længden - hvis man finder en, som kan levere kvaliteten.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Jeg er ansat som salgs manager på et tryklkeri i Bangkok, vi kan løse opgaven. mht kvalitet leverer jeg på det syvne år varer til en firma der kun laveres deres ting til international distribution hos os her i Bangkok.

Så send mig en besked og jeg kan hjælpe med din bog. Jo mere der håndlaves des bedre kan det betale sig at sende projekter ud til østen.

Hilsen Michael

mcj@locinfo.co.th
Skype: it-michael79

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

En 3d vippebog i begænset oplag kan ikke betale sig for dig at sende til Kina eller Taiwan for den sags skyld. Find en en dygtigt trykker/bogbinder i Danmark og få lavet de bøger du skal bruge. Hvis det virkelig tager fart med salget og du skal bruge 100.000 + kopier årligt,  så send fysiske samples ud til leverandører i Kina og få nogle priser på det.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)