Hej Aminoer.
Jeg har et lille enkeltmandsfirma med to navne og et cvr. nr. det ene er My New Cover (MNC) og det andet er Kims rep, i den ene del af firmaet sælges der cover og tilbehør og i den anden del reparation af mobil tlf. mest iphone. My New Cover er oprettet Dec. 2012 og er et udspring af Kims rep som er oprettet aug. 2011. MNC som er forkortelsen af My New Cover er nu blevet hoved navnet i firmaet som er registreret på cvr.
Firmaerne køre men ikke med de bedste tal (omsætning lige over 100.000.- i 2012) og begge navne er i samme regnskab, ej heller antallet af kunder er super godt, jeg havde tænkt på at skulle havde en medejer ind i firmaet i håb om at der kunne komme nye ideer, tanker og kræfter til firmaet og et ordentlig skub i den rigtige retning.
Er der nogen der har erfaring med at skulle have/tilføje en medejer, så høre jeg gerne fra jer.
Her er spørgsmålet. Hvad skal man være opmærksom på, hvad skal der gøres, ja stort set alle indlæg som har med dette at gøre er brugbart, da jeg aldrig har prøvet det med medejer før, link til læsestof af div. Art til dette er også meget velkommen.
Det skal lige siges at jeg har en medejer i sigte, som ikke er afvisende over for ideen, men han skal jo også lige tænke over det, jeg ser det som en stor mulighed for firmaet og vil bare være på forkant med så meget viden som muligt.
At søge via google er en jungle i sig selv, og tænkte at der måtte være nogen her, der kunne lede mig på rette vej.
Glæder mig til at høre fra jer.
Med venlig hilsen Kim Sterup |
Hej Kim
Jeg er ikke ekspert. Men jeg tror du skal oprette et I/S som basaltset er et enkeltmandsvirksomhed men med 2 ejere.