Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sprællevende hummer leveret lige til døren.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

SÅDAN, så er vores site blevet færdigt og vi går i luften om 10 dage.
Vi har med vilje valgt at designe siden lidt anderledes og er meget spændte på jeres feedback.

Glade sommerhilsner

Mads

Venlig hilsen Mads Bro En Sprællevende hummer - leveret til dørtrinnet. www.friskhummer.dk
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:03
Sjov side......

Det anderledes design er sgu ok ;o)

Det 'flimrer' lidt indimellem, når man skifter mellem punkterne, men jeg kunne ikke helt se sammenhængen. Jeg fik lyst til at bestille hummer og det er vel det bedste kompliment du kan få.

Et kæmpe minus, som bare ikke holder er..............ingen betaling med kort!!!!!!!!!!! Så kan du imo glemme alt om at sælge på nettet.

Jeg ville gerne vide hvor min hummer kommer fra og hvorlang tid siden det er, at den er fanget, når den skal til Frederiksberg. Du skriver selv at det er vigtigt at den er frisk. ;o)

Konklusion:

Super sjov side, som giver mig lyst til at købe hummer

Ingen betaling med kort (sørg for at modtage så mange kort som muligt - så kan du også slette det der med inkasso osv.)

Ingen forklaring om, hvor friske de er når de ankommer på min adresse.

Klø på....de må blive et hit, hvis I gør det rigtigt ;o)

Held og lykke.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 20:07
jeg synes det er en sjov side, med de tegnede billeder af jer og synes at "hummer reminder" er en fed detalje!

jeg blev lidt overrasket over hvad hummer koster, men opfatter jer ikke som dyre.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 20:10
Selve siden rykker lidt til siderne, afhængig af, hvad man klikker på.....det skal også lige på plads.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:13
Det er sgu et helt fint site

Fra denne siden:

virker "Spørgsmål og svar" ikke.

Jeg er ikke vild med:

Har vi ikke modtaget din betaling efter 3 dage, sender vi dig påmindelse per mail.
Har vi efter yderligere 3 dage stadig ikke modtaget din betaling, vil sagen blive sendt til inkasso.

Som det er nævnt, så SKAL i have Dankort på, ellers kan i sige farvel til mange ordrer. Men indtil da er jeres løsning ok, men drop truslerne, det virker ikke venligt.

Og så til sidst, så glemte i Amino Rabatten :-)

Dbh Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 20:16
Du er så hurtig Martin....;o)

Ja...hvor er rabatten til Aminoer?????

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:07
  En meget anderledes side med et noget anderledes produkt.

Jeg savner dog nogle enkelte detaljer så som hvor gammel er den når man får den? Gennemsnitlig levetid? Er den håndtam? Kan man købe en sele til den når den skal med og handle i Bilka? Haveluftning eller kattebakke?  .

Men bortset fra det, så syntes jeg sidens førstegangs indtryk er mere end rigtig godt. I modsætning til rigtig mange andre webshops, så formår den ligefrem at give et stemningsintryk. Jeg syntes ligefrem at jeg kan lugte saltvand og fisk når jeg kigger på siden. 

Og som Martin skriver: Se at få sat Dankortbetaling på siden.

Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 21:22
Syntes dælme det er fedt site/produkt - Kunne godt finde på selve en dag og bestille !!!

ide : udvid med andre fiske opskrifter !! jeg kan godt lide fisk, men kan bare ikke finde ud af at lave det ordenlig så det smager godt..

bare et forslag til mer salg ;) held og lykke !

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:32
Kanon flot site - det oser af stemning fra fiskerlejet :-)

Jeg er enig med flere herinde: Jeg bestiller så snart i kan modtage betalingskort på siden.

- Det letter også jeres eget arbejde, med at kontrollere om folk har beatlt og i undgår inkassosager (Og jeg er helt enig i at det behøver man ikke at true med i sine salgs- og leveringsbetingelser) For sådan et produkt ville det ikke være urimeligt at forlange betaling forud - det ville også lette det lidt, og så er man da helt sikker på at få pengene.

Ideen holder, og jeg tror at i skal holde det til hummer - hvis i får mulighed for at levere andre fisk og lignende, så lav en søsterside, www.friskfjæsing.dk eller hvad det måtte være

(Jeg skal bruge en 5-6 stykker til nytårsaften, så i har lidt tid til at få oprettet noget kort-betaling på siden :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Skrevet kl. 22:41
Kom lige i tanker om, at der vist ikke stod noget om størrelser/vægt på de hummere.......kommer det?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)