Det er et godt råd Lasse kommer med her. LES hans tråd om val av selskap.
Når det er sagt så vil jeg legge til at jeg har funnet MITT selskap ut fra de samme kriterier og mitt valg var ikke vankselig, det ble AGEL. Det har ALT der skal til for å bli en av GIGANTENE innen bransjen og samtidig er det nytt og spennende med innovative produkter.
mvh
Rune
Rune Evensen Global Team Builder amo@in.no Skype: amoinvest
du skriver at dur er droppet ud af acn, jeg har lige haft kontakt til dem og kunne da godt tænke mig at høre om din erfaring med firmaet, for konceptet ser da lovende ud, men jeg vil meget gerne høre om din erfaring, som dig har jeg heller ikke lyst til at starte noget der giver underskud
Det er muligt konceptet ser lovende ud - men du skal forholde dig til et par væsentlige ting: Selskabet basere indtægt på telefoni - et marked der er i konstant og kraftig forandring, ergo er indtjeningspotentialet via telefoni ikke på samme måde interessant som det var for 5 år siden.
Samtidig skal du holde for øje hvorvidt de indtægter du er stillet i udsigt er baseret på rekruttering af andre repræsentanter alene eller er er opstillet lige rigeligt optimistiske indtjeningsmodeller på telefonien alene.
Husk, at ikke alle dine venner ringer til udlandet hver og hveranden dag - ligesåvel som at ringe gratis mellem venner ej heller er indtægtsgivende.
Men derudover, så er det bedste erfaringer dem du SELV gør med ACN - og ikke dem andre dropouts deler med dig - for klaveret spiller ikke ens i alle hjem. Blot du vægter om telefoni på MLM er så interessant som det gøres til.
Hvis din indtægt alene basere sig på alt andet end telefoni/ACN relateret produkter - så er det problematisk.
MVH Lasse
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Telebranchen går så stærkt at det næsten er umuligt at komme til at tjene penge via ACN, deres mobil tilbud kan heller ikke klare sig mod de nye selskaber som CBB osv. Så er man på udkig efter et firma hvor fremtiden ser spændende ud og som er i vækst, er mit råd at gå efter sundhed/velvære og wellness branchen. Denne branche er i ekstrem hastig udvikling.
Jeg har valgt at kigge på www.shineclub.com som efter min mening har et spændende setup og koncept, men det er jo smag og behag hvad man har lyst til, men de er i en branche hvor jeg tror på muligheden for en god indtjening, på grund af den sundheds tid vi lever i.