Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt råd om ny start i et MLM firma

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.......

Jeg har tidligere været med i ACN og droppede ud efter en længere periode.

Nu er jeg interesseret i at komme igang i et nyt MLM firma og er interesseret i

det indenfor Health/sundhed/velvære, kan i give mig nogle gode råd om hvilke

firmaer som det kan betale sig og arbejde med, hvor man ikke blot får en

underskudsforretning, men hvor der virkelig er penge at tjene ?

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:49

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Haugesund/Cheng Du
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:35
Det er et godt råd Lasse kommer med her. LES hans tråd om val av selskap.

Når det er sagt så vil jeg legge til at jeg har funnet MITT selskap ut fra de samme kriterier og mitt valg var ikke vankselig, det ble AGEL. Det har ALT der skal til for å bli en av GIGANTENE innen bransjen og samtidig er det nytt og spennende med innovative produkter.

mvh

Rune

Rune Evensen
Global Team Builder
amo@in.no

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:57

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:01

Hej Claus!

Du kan med fordel studere vor hjemmeside - vi har her samlet langt de vigtigste date og gode råd her.

Valg af network marketing firma og overvejelser der går forud er samlet på disse sider - se det igennem og traf din besklutning.

Du finder den her.......www.JOMACompany.dk Wink

Du som alle andre er velkommen til at kontakte os og få en snak om mulighederne.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra tylstrup
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 13:58

hej claus

du skriver at dur er droppet ud af acn, jeg har lige haft kontakt til dem og kunne da godt tænke mig at høre om din erfaring med firmaet, for konceptet ser da lovende ud, men jeg vil meget gerne høre om din erfaring, som dig har jeg heller ikke lyst til at starte noget der giver underskud

Mvh Kronborg

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:06

Det er muligt konceptet ser lovende ud - men du skal forholde dig til et par væsentlige ting: Selskabet basere indtægt på telefoni - et marked der er i konstant og kraftig forandring, ergo er indtjeningspotentialet via telefoni ikke på samme måde interessant som det var for 5 år siden.

Samtidig skal du holde for øje hvorvidt de indtægter du er stillet i udsigt er baseret på rekruttering af andre repræsentanter alene eller er er opstillet lige rigeligt optimistiske indtjeningsmodeller på telefonien alene.

Husk, at ikke alle dine venner ringer til udlandet hver og hveranden dag - ligesåvel som at ringe gratis mellem venner ej heller er indtægtsgivende.

Men derudover, så er det bedste erfaringer dem du SELV gør med ACN - og ikke dem andre dropouts deler med dig - for klaveret spiller ikke ens i alle hjem. Blot du vægter om telefoni på MLM er så interessant som det gøres til.

Hvis din indtægt alene basere sig på alt andet end telefoni/ACN relateret produkter - så er det problematisk.

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:17

Hej Claus

Hvis du stadig er interesseret i nyt MLM så har jeg lige det du mangler. Du kan kontakte mig via e-mail dullweber@privat.dk

Hilsen Michael

Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Skrevet kl. 19:10

Hejsa.

Undskyld den sene tilbagemelding :)

Telebranchen går så stærkt at det næsten er umuligt at komme til at tjene penge via ACN, deres mobil tilbud kan heller ikke klare sig mod de nye selskaber som CBB osv. Så er man på udkig efter et firma hvor fremtiden ser spændende ud og som er i vækst, er mit råd at gå efter sundhed/velvære og wellness branchen. Denne branche er i ekstrem hastig udvikling.

Jeg har valgt at kigge på www.shineclub.com som efter min mening har et spændende setup og koncept, men det er jo smag og behag hvad man har lyst til, men de er i en branche hvor jeg tror på muligheden for en god indtjening, på grund af den sundheds tid vi lever i.

Hilsen, Claus Ovesen
Fra Dansk
Tilmeldt 7. Aug 07
Skrevet kl. 19:11

Hejsa, tak skal du have, jeg kigger på siden :-)

Hilsen, Claus Ovesen
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)