Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg fatter det ikke. Ganske enkelt.

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:

Jeg tænkte på om ikke du kunne lave et system, sådan at kunden betaler halvdelen af prisen forud og resten når spa er sat op?

Der er mange virksomheder der opererer med forudbetaling til materialer.

Jeg ved ikke om det kunne fungere sådan for dig eller om du SKAL snakke med kunden i telefon først. Ellers kunne kunden bestille varen på din hjemmeside, betale halvdelen over et betalingssystem på hjemmesiden og få en opringning fra dig om, hvornår du kunne installere det købte.

Når du så har installeret det, får du resten af pengene. På den måde ved du også om kunden er seriøs og hvis de alligevel ikke er seriøse, så har du trods alt fået halvdelen af pengene og mister det mindre.

Håber det kan hjælpe, det er utroligt at man er nød til at hale pengene ud af folk på den måde. Jeg har selv oplevet det et par gange.

Venlig hilsen Jens Andersen

Hej Jens.
Normalt tager jeg depositum, når folk skal købe spa af mig. Det gjorde jeg ikke denne gang, fordi kunden virker seriøs og helt ærligt, så tror jeg på kunden er seriøs.
Inden nogen kan købe et spa af mig, skal jeg tale med dem først og vi talte også i telefonen, 14 dage inden det skulle sættes op.
Jeg forstå bare ikke, hvad der sker. Hun kan ikke få den viden om det spa, fra andre end mig. Som det står nu, kan det godt bruges, men det vil blive en stor bakterie bombe, da filtersystemet, ikke er sat op til at dræbe bakterier endnu.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber da at du får pengene snart så :-)

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:

Carl Lorberg:
Hvad ville I gøre?

Når i nu har samme bank, kan din rådgiver nok hjælpe dig

Hvad skulle hans bank gøre ved, at en af hans kunder ikke har betalt som aftalt?

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig sur situation du står i, men mon ikke kunden betaler efter rykkerne. Så snart der står inkasso på rykkerne tager langt de fleste betalingen langt mere seriøst. Hvis det var mig ville jeg ikke udføre mere arbejde før kunden har betalt det aftalte beløb.

Da jeg arbejde meget som freelance webdesigner fik jeg altid halvdelen af det samlede beløb, før jeg gik i gang med opgaven. Efter jeg indførte dette har jeg aldrig haft en eneste som ikke har betalt. En ekstra bonus er at de useriøse kunder bliver sorteret fra lige med det samme.

Jeg har ikke oplevet at nogen har klaget eller synes det var urimeligt at skulle betale forud Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver nød til at holde en anden mulighed åben.

Det kan være Nordea har fået den fantastiske ide om at selvom det er imellem kontoer i samme bank, at de så holder dem tilbage til næste opdatering i nat.
Det vil give Nordea nogle rentefordele og det ville slet ikke være utænkeligt at de, er begyndt på det.
For ca 1 år siden, tog det en uge at overføre penge fra Nordea til Danskebank og der var det vist Nordea som havde pengene stående på en konto i 4 dage.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl Lorberg:

Jeg bliver nød til at holde en anden mulighed åben.

Det kan være Nordea har fået den fantastiske ide om at selvom det er imellem kontoer i samme bank, at de så holder dem tilbage til næste opdatering i nat.
Det vil give Nordea nogle rentefordele og det ville slet ikke være utænkeligt at de, er begyndt på det.
For ca 1 år siden, tog det en uge at overføre penge fra Nordea til Danskebank og der var det vist Nordea som havde pengene stående på en konto i 4 dage.

Er det så ikke lidt hurtigt at lave en tråd hvor du klager og jamre over kunden, når du ikke ved om overstående scenario er tilfældet? Med mindre du selvfølgelig først lige er kommet i tanke om den mulighed - i så fald - glem første sætning.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Er det så ikke lidt hurtigt at lave en tråd hvor du klager og jamre over kunden, når du ikke ved om overstående scenario er tilfældet? Med mindre du selvfølgelig først lige er kommet i tanke om den mulighed - i så fald - glem første sætning.

Med Venlig Hilsen
Morten

Normalt har jeg pengene i samme øjeblik de bliver overført. Men tanken om at banken, pludselig har ændre procedure, slog mig lige. Det er jo noget som vil give dem rentedage for mia af kroner hver eneste dag.

Men det ændre stadig ikke ved at pengene skulle have været overført i tirsdags og jeg fik bekræftet at de stadig ikke var overført i morges.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hør banken ad for at udelukke muligheden.

Apropro det juridiske, så det ikke tilladt at afhente en vare fordi den ikke er betalt hos en kunde.

vh

C-Consult

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når det er bank til bank og samme , sker det øjeblikkeligt

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Rolig nu, i en travl hverdag kan kunden da satens have glemt at overføre pengene tirsdag, er overførslen først sket f.eks onsdag aften vil du normalt først modtage pengene fredag.  

At du skal forudbetale alle dine vare kan da aldrig være kundens problem, Ved at oplyse kunden om at du mangler penge til vognmanden får man da unægteligt det indtryk at du er i desperat pengenød.  Hvem dælen vil forudbetale til sådan et firma?

 

Ravn

 

 

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)