Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til forretningsdrivende i en verden fuld af annoncehajer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Markedet er i dag fyldt med annoncehajer i Danmark.  Pga. af disse annoncehajer, er det min opfattelse, at den bedste måde at sælge annoncepladser til forretningsdrivende er, at møde uopfordret op I deres forretning og præsentere dem for produktet (når man nu, rent faktisk, har et prdukt).

Hvis man møder op uanmeldt, kunne det foregå således:

·         Man præsenterer sig

·         Forklarer årsagen til at man dukker op uanmeldt

·         Man fortæller at man er klar over at der ingen aftale foreligger, men at man gerne, hvis det har interesse, vil præsentere produktet

·         Hvis det ikke umiddelbart har interesse, afleverer man en flyer med produktpræsentation inkl. link til siden

·        Man sikrer sig at få navnet og evt. et direkte telefonnummer og aftaler at man ringer ugen efter

Ville dette være en god måde at sælge annåncepladser på????

Forslag modtages med kyshånd.......

På forhånd tak ;o)

Vidste ikke om den skulle i Salg i den virkelige verden eller under internet, så den er oprettet begge steder...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:11
Ja er enig med dig - tiltroen til telemarketing er drastisk dalet grundet den dårlige omtale af annoncehajer osv. Jeg tror bestemt at personlig henvendelse er et meget bedre redskab end telemarketing hvad angår at kunden skaber tillid til dig. Jeg tror dog ikke det er en god ide at komme uanmeldt ud - eventuelt kunne du ringe op til virkosmhederne for at aftale et møde på forhånd.

Dog er din omkostninger pr lead samt omsætning/ anvendte resourcer jo meget lavere end hvis du udførte telemarketing i stedet for. Det er vel i bund og grund et spørgsmål om du kan skabe tillid i telefonen eller ikke - for så vil jeg foretrække at anvende telefonen.

Bare et par inputs..

Dets

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:40
Hmmm...

Ja jeg kan godt forstå hvad du skriver. Jeg tror bare at netop telefonopkald er problemet, hvis man opfattes som en annoncehaj, så snart man åbner munden ;o)

Måske har du ret...(jeg ved ikke selv meget om salg) 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)